ghostecho Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Veel erg veel is er te lezen over de Dreambox, veel al gedreven door hobby fanaten. Ook ik kan niet genoeg krijgen van deze box. Met al zijn uitdagingen. Toch ontbreek er iets in mijn optiek. Namelijk een box die zo veel emotie, plezier, hobby,en uitdaging levert, zou ook iegelijk een eigen verenging en of clubblad moeten hebben om hem compleet te maken. Hoe denk u er over?
theparasol Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 En leden van de vereniging krijgen 50% korting en voorrang bij aanschaf van een dreambox
pukje Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 en alle leden worden beta testers ,iedere 6 maanden een nieuwe box
Gast Agent Mike Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 dat was vroeger.. had je een speciaal apparaat, was er wel een fanclub voor. hoeveel regionale home computer clubs waren er wel niet? denk niet dat zo iets ooit nog zal kunnen bestaan. maar succes met het opzetten..
Sjattuh Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Ik denk dat CD je gelijk zal aanklagen Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
theparasol Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Origineel bericht van: Agent Mike dat was vroeger.. Was je toen ook nodig. Tegenwoordig hangt alles aan elkaar via internet. De clubs waren enige mogelijkheid om gebruikerservaring en meer met elkaar uit te wisselen!
leo1949 Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Die is er al. http://dreambox.hyves.nl/ Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
theparasol Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 sat4all: who needs more to fulfill your dream
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen