Ga naar inhoud


[Strong 8100] strong 8000/8100 werkt de nieuwe merlin kaart?


jacobus

Aanbevolen berichten


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
ECM PID op 1803 ingesteld maar geen beeld.

ECM-pid 1803???

 

Je mag je kaart ook opsturen naar me, dan kan ik even kijken. Anders moeten jullie wachten tot ik ook die kaart heb. Wat je nog wel even kan doen is kijken of hij met de originele firmware wel werkt. Misschien kan ik het dan nu al oplossen.

 

 

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even van het net geplukt bij canal.

 

Vraag

Werkt mijn satellietontvanger probleemloos met de nieuwe smartcard?

 

 

Antwoord

CanalDigitaal heeft een test uitgevoerd op een groot aantal satellietontvangers met de nieuwe smartcard. Hieruit is tot nu toe gebleken dat alle gecertificeerde ontvangers (met originele software) correct zullen blijven functioneren.

 

Ja dus, de Strong met originele firmware zou ook moeten werken.

 

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nee hoor want die is niet meer goedgekeurd ook de philips werkt er niet meer mee terwijl dit bijde goedgekeurde ontvangers (waren)

 

Dat zou dan betekenen dat we in de toekomst verplicht zijn een andere deco te kopen. Hoewel dit vreemd is omdat recent nog steeds thomson en strong 8100 ontvanger nieuw zijn verkocht die goedgekeurd waren door canal.

Volgens mij zijn ze verplicht om 10 jaar lang de werking te garanderen of heb ik het mis?

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kaart ook nog niet. Vandaar de vraag. Anders mag ik maar liefst 2 nieuwe ontvangers gaan kopen. Ook lekker.

Maar ik verwacht idd dat de strong 8000/8100 gaat werken, aangezien deze CD goedgekeurd is/was.

De originele Fw terugzetten is op zich geen probleem, als dat de einge oplossing is.

Wel jammer dat ik dan de ondersteuning van mijn multytenne kwijt ben. Eigenlijk hoop ik op een aanpassing van sattracker.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je gewoon V20 erin kan zetten voor de 8000 en V22 voor de 8100.

 

Ondertussen kan ik wel even kijken waar het probleem zit maar dan moet ik een vrijwilliger hebben die voor me gaat testen (niet schadelijk voor de ontvanger).

Ik heb de nieuwe kaart (nog) niet.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interpol,

 

Op RTL4 heb ik inderdaad ECM PID 1803. Maar als ik deze instel met de oranje kaart heb ik geen beeld. Zet ik de ontvanger uit en daarna weer aan dan is de PID terug gezet op 1603.

 

Heb je daar al wat aan? Ik las dat hetzelfde probleem zich ook voordoet bij de Philips 6073.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...