Ga naar inhoud


[Strong 8100] strong 8000/8100 werkt de nieuwe merlin kaart?


jacobus

Aanbevolen berichten

opnieuw zoeken, mmm dat wordt lastig. Ik heb namelijk de deco inmiddels vol zitten met 4091 kanalen. Ik moet er dan een hele zooi afgooien om nieuwe kanalen de ruimte te geven.

 

Ik bewaar voor de zekerheid mijn oude kanalenlijst want die heb ik op (persoonlijke) volgorde gezet.

 

mooi klusje voor het weekend.

 

Groet, Nokiabeginner.

2x Nokia 9304s Sattracker 4.0 Merlin by Interpol + Multytenne

Golden Media 990 CR HD PVR Spark LX (SPARK & ENIGMA2)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: nokiabeginner
opnieuw zoeken, mmm dat wordt lastig. Ik heb namelijk de deco inmiddels vol zitten met 4091 kanalen. Ik moet er dan een hele zooi afgooien om nieuwe kanalen de ruimte te geven.


je kan ook handmatig zoeken, verwijder de kanalen waar je geen beeld op hebt, en zoek handmatig naar de ontbrekende zenders

Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast WhizzMan

Ik heb gisteravond ook maar geflashed, CD begon te dreigen dat ik voor de 11 mei wel het nieuwe kaartje er in moest stoppen, anders zou ik geen TV meer kunnen kijken. Ik heb de merlin zonder de emu patch er in gezet, het nieuwe kaartje er in gestopt, maar ik heb op bijna geen een kanaal beeld. RTL4 en 5 wel, een paar buitenlandse zenders, maar de nederlandse willen niet. Ik heb een strong 8000 met 3 flash-chips er in en een enkele LNB die op de Astra 19.2 gericht staat.

 

Wat moet ik nog doen om de rest van de 19.2 kanalen weer werkend te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast WhizzMan

je bedoelt kanalen zoeken? Ja, dat gaf een lijst kanalen waar waarschijnlijk een fout in zat. Zodra ie klaar was en ik zei "Exit" sloeg de strong in standby, daarna had ik een hele lijst kanalen die het niet deden. Ik kreeg ook niet de optie om de kanalenlijst van canal digitaal te gebruiken, alleen van D+ of zo, of custom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nu wel een kanalen lijst erin hebt moet je op elke canaaldigitaal zender een pidscan doen.

anders kan ik je mischien wel de complete firm sturen met kanalen lijst en goed pids voor astra 19.2 en 23.5 kan je mij meteen vertellen als ie goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast WhizzMan

Dan moet ik maar eens een nieuwe afstandsbediening gaan kopen, de menu, + en B knop van de mijne doen het namelijk niet meer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast WhizzMan

Nog even een opvolging. Ik heb het gisteren nog even met m'n oude kaartje geprobeerd, werkte perfect. Helaas is dat nu ook afgelopen, dikke kans dat ze hem precies nu hebben uitgezet. Met het nieuwe kaartje werkt het nog steeds niet. Moet ik nou serieus meer dan 100 kanalen met de hand de PID instellen of is daar een oplossing voor dat ie het zelf kan herkennen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je mij je email adres geeft stuur ik jouw een complete firmware met kanalenlijst goed op de pid.

dan is het alleen deze firmware instaleren en je bent klaar.

 

ps volgens mij moet jij zowiezo nieuwe firmware erin hebben want als hij het wel met het oude kaartje deed en met de nieuwe niet dan moet jij toch echt sattracker 4 of originele firmware erin doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast WhizzMan

Da's aardig je hebt PB. Ik heb sattracker 4 er al in gezet, werkte prima, met oude kaartje, maar met de nieuwe dus alleen FTA kanalen... nieuwe kaartje zou tot 13 juli goed moeten zijn als ik in subscriptions kijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch kan je sattracker 4 er niet op hebben staan want deze werkt namelijk niet met de oude kaart.

en de vrije kanalen zijn ook zonder kaarje te ontvangen dus ik weet haast wel zeker dat je nog sattracker 3 erop hebt staan.

firm ware is onderweg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...