@bigworm Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Heeft iemand ooit van BR schotel gehoord? Ziet er hetzelfde uit als de Visiosat Bi Sat. Lijkt mij een imitatie. Maar wellicht dat jullie een antwoord hebben.
paqbro Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Dit is geen imitatie maar een orginele bisat voorzien van het logo van de winkel. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
@bigworm Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Geplaatst: 6 februari 2009 Maar wat raar dan... want er zat heel goedkoop een sticker op met BR... op de doos stond verder niets als B R. En de prijs is hetzelfde. Ik zou zeggen dat visiosat toch wel betere reclame voor haar producten zal maken. Originele doos van visiosat is helemaal volgedrukt. Ik blijf het een vaag iets vinden.
DeBeek Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Heb zelf ook deze schotel van BR ( Best Results ) Achterop de schotel staat boven de mastklem keurig Visiosat.
aaannk Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Hallo, Heb voor twee weken terug een visiosatbisatschotel tweedehands gekocht met Philipslogo, maar dat maakt natuurlijk niets uit tis gewoon een VISIOSAT BISAT! Mvg Wiljo
@bigworm Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Geplaatst: 7 februari 2009 Na wat speurwerk op internet het volgende tegen gekomen. B R wordt hier in Nederland geproduceerd bij Rian ( plastic en metaal waren ). Nu vraag ik mij af of deze schotel dezelfde eigenschappen en kwaliteiten heeft als een Orginele Visiosat?! Ik blijf het vaag vinden en ben niet overtuigd dat het een Visiosat. Immers je betaalt voor een Audi en krijgt een Skoda. Of heb ik dit mis!!
aaannk Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 De BR schotel (visiosat bisat) die jij hebt heeft die een zwarte mount? en de LNBstang zit eronder ook een kabelgootje van grijs geribbelt plastic voor je coax? Wat ik al aangaf mijn visiosat bisatschotel met Philipslogo heb ik vergeleken met mijn echte bisat en ik zie geen verschil! Dus volgens mij is jou BR/visiosat bisat een prima schotel! Veel schotelplezier. Mvg Wiljo
edbe Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 heb ook een B&R maar is even goed als de Visiosat merk..... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gast wageral Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Maak je geen zorgen, je hebt een prima schotel, waar ie ook gemaakt is. Volgens mij gewoon in de Visiosat fabriek, de naam staat er op de achterkant ingestanst...... Ik heb 'm zelf ook tot volle tevredenheid. Ger
prutsie Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Diverse merken verkopen hun producten ook zonder merknaam, en dan vaak tegen een lagere prijs. Vaak worden ze hier bulkschotels genoemd. Vraag me niet waarom, maar ik heb hier ook een testschoteltje, gewoon een Triax low-cost wegwerp ding, alleen dan nog goedkoper zonder logo's er op. Ook zat er bij de koop niet eens een doos omheen. De bordjes lagen los gestapeld op een pallet. Neem aan dat er meer bedrijven zijn die dit zo doen. Lijkt me nix mis mee. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen