Ga naar inhoud


Bvn in zuid-afrika


walther

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wens in zuid-afrika televise te ontvangen met een free to air ontvanger , onder andere en vooral BVN.

Een schotel hangt er reeds aan de muur, maar welk type van ontvanger moet ik aanschaffen, zonder abonnementskosten,.

Graag had ik enkele types gekend, want ben een echte leek op dit gebied. Kan ik zulk een toestel hier in Belgie of nederland aanschaffen? Eventueel tweedehands?

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: walther
Hallo, ik wens in zuid-afrika televise te ontvangen met een free to air ontvanger , onder andere en vooral BVN.


Als ik de laatste link van @cookie monster bekijk kunt u wensen wat u wilt maar is het free to air niet mogenlijk.

Of er moet een mogelijkheid zijn met een enorme schotel een andere satelliet te ontvangen in Z Afrika zoals bijvoorbeeld de Thaicom op 78.5 maar volgens mij lukt dat nooit die zit op een regionale beam.

De ontvanger zou ik me geen zorgen over maken FTA is overal te koop en kost weinig, en ja als het niet lukt met een FTA ontvanger toch de ontvanger kopen die gescikt is voor de Multi Choice codering. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zuidelijk Afrika

 

In Zuidelijk Afrika dient u zelf een ontvanger en schotelantenne aan te schaffen. De ontvanger dient geschikt te zijn voor ontvangst met een smartcard.

 

 

Als u bij MultiChoice een abonnement afsluit, krijgt u een smartcard waarmee u uw ontvanger kunt activeren.

 

 

BVN is te zien in Zuid-Afrika, Angola, Botswana, Namibië, Zimbabwe, Mozambique, Swaziland, Lesotho, Zambia en Malawi. U kunt BVN-TV in Zuidelijk Afrika ontvangen via een abonnement op MultiChoice via de Intelsat 7-satelliet (voorheen PAS 7).

 

Bent u nog geen abonnee op DStv en u wilt BVN-TV wél ontvangen? Neem dan contact op met het callcenter van MultiChoice in Zuid-Afrika. Zij kunnen u inlichten over de verschillende mogelijkheden en kosten. De telefoonnummers van het callcenter zijn:

 

Vanuit het buitenland: + 27 11 289 22 66

Vanuit Zuid-Afrika: 0860 33 22 50

 

U kunt tevens contact opnemen met uw lokale MultiChoice kantoor of agent.

 

Bron : http://www.bvn.nl/ontvangst/MutiChoice_Pas7

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan daar nog aan toe voegen, dat de multichoice kaart "getrouwd" is met de Multichoice ontvanger.

Je kaart werkt dus maar in een ontvanger!

FTA gaat niet veel beeld opleveren.

 

Ook is er een duits pakket met 5 duitse zenders.

Voor BVN is een eenmalig bedrag per jaar vooraf verschuldigd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ik kan daar nog aan toe voegen, dat de multichoice kaart "getrouwd" is met de Multichoice ontvanger.
Je kaart werkt dus maar in een ontvanger!

Ben je daar heel zeker van? Toen ik een poosje geleden op zoek was naar vakantiehuisjes in SA zag ik advertenties waarin vermeld stond dat er een sat receiver aanwezig was, en dat je zelf je eigen kaart moest meenemen om te kunnen kijken... Dat zou er op wijzen dat kaart en receiver onafhankelijk zijn...

Nu maakt dat op zich niet uit, want als je daarheen gaat koop je waarschijnlijk toch best ter plaatse een receiver die icm een abo sterk gereduceerd is in prijs...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Sverige
Ben je daar heel zeker van?


Bij de ontvangers in ons gebouw kon je in ieder geval de kaarten niet uitwisselen. Je kreeg dan een mededeling op het scherm dat de kaart en de ontvanger niet met elkaar getrouwd waren, en dat je de helpdesk van Multichoice moest bellen.
Het betekent dus wel, dat wanneer alles met de ontvanger en de kaart in orde is, die wel met elkaar gepaired kunnen worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant om te weten dat er dus wel gepaird kan worden.

 

Dat doen ze in Zweden bij Canaldigital dus ook... de oudere kaarten, zoals ik er een heb kan je in elke ontvanger stoppen... de nieuwere horen bij een bepaalde box.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...