Gast pet Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 hoi is die strong 8000 ook zonder kaart aan de praat te krijgen. ik heb de nieuwe firmware erin gezet maar kan geen nederlandse kanalen kijken. wel de vrije kanalen zonder kaart. ik heb er een funcard inzitten de goede keys erop gezet, (die overall op het net staan)als nerderlandse niet lukken welke dan wel? kan iemand meer info geven bvd
interpol Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Het schijnt zo te zijn dat als je sattracker 4.0 installeert er geen kaart in de deco hoeft te zitten, maar je kan geen seca kanalen kijken zonder kaart omdat het dan zou betekenen dat seca volledig open ligt. Openbox sg9 HD PVR
Gast pet Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 maar wat heb je dan aan dat ding als je er niks illegaals mee kan doen? zonde van me tijd ken ik net zo goed een dreambox kopen en sharen die handel of zie ik dat verkeerd?
Con Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Origineel bericht van: pet maar wat heb je dan aan dat ding als je er niks illegaals mee kan doen? zonde van me tijd ken ik net zo goed een dreambox kopen en sharen die handel of zie ik dat verkeerd? Je kunt er zat illegaals mee doen maar dergelijke verhandelingen en CONversaties zijn hier verboden. CD is nimmer gekraakt, daar zal je een kaartje voor nodig hebben. Ook op een dream. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Smurf Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 je hebt vast hele moderne files op je funcard staan Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: Smurf je hebt vast hele moderne files op je funcard staan Vast al klaar voor seca 3 geldig tot dec 2012
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: pet maar wat heb je dan aan dat ding als je er niks illegaals mee kan doen? zonde van me tijd ken ik net zo goed een dreambox kopen en sharen die handel of zie ik dat verkeerd? Zie je verkeerd! En sharen is trouwens ook niet gratis en verder ga ik hiet niet meer op in i.v.m de regels!! Suc6.
Johan45 Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: Con [ Je kunt er zat illegaals mee doen maar dergelijke verhandelingen en CONversaties zijn hier verboden. Tekst en uitleg geven hoe of je illegaal naar zenders kan kijken is niet toegestaan. Welke pakketten er educatief zijn te ontvangen mag echter wel vermeld worden. Dit soort info is niet strafbaar en behoort tot de vrije nieuws garing. Zo kan een krant bijvoorbeeld melden dat ORF via studie van de codering vrij te ontvangen is, ja zelfs nog met een funcard. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen