kersen Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Bij het opsatarten van de kathrein en holding menu krijg ik i.p.v Emergency Boot het volgende ALL IMAGE UPDATE Verder gebeurt er niets meer. Terug flashen naar notfal image helpt me ook niet verder. Wie weet wat hier de bedoeling van is, of weet hoe ik hem terug kan zetten naar EMERGENCY BOOT. Greetz Kersen dreamboxpvr600 / kathrein uf910 Hotbird, astra 1,2,3
PaulCl Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Via Google moet je KathiUp gebruiken. Suc6 ermee :-) Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Bangkok By Night Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Gebruik KCC 3.1 Voor de handleiding kijk op pagina 49 van de how to (in bijlage). Er wordt automatisch 1.6 in de flash geplaatst. Eenvoudiger kan het niet .... Succes ! Mvg. BbyN HowTo_KCC.zip Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
kersen Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 bedankt voor de antwoorden. Echter het flashen lukt me wel. Maar de melding veranderd niet naar emercency boot na het flashen van de notfall image. greetz kersen dreamboxpvr600 / kathrein uf910 Hotbird, astra 1,2,3
kersen Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 hahahaha. Stom he. Alles is gewoon ok hier. In plaats van de menu button in te drukken heb ik steeds op de v-format button gedrukt. Gelukkig werkt het gewoon. Greetz Kersen dreamboxpvr600 / kathrein uf910 Hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen