mrspock Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 ik heb een mastera III met canaal digitaal op linux server draaien. ik loop tegen het volgend aan namelijk dat mijn C+nl card via de mastera niet wordt geupdated. verdere gegevens zijn: cccam 2.011 en dat via de receiver de update wel goed verloopt alvast bedankt voor jullie hulp
_Bartje_ Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Je draait op je server ook ccam of newcs? Heb hier zelf via newcs en mastera3 geen problemen met updates. CCAM zou ook perfect moeten werken, met newcs moet je wel in je config file instellen dat de user(s) update mogen uitvoeren of niet.
mrspock Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 ik draai cccam geen newcs. enig idee hoe ik dit met cccam voor elkaar krijg?
Soulman Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Moet je niet in de f lijn (van de box, op de server) aangeven dat je updates wil ontvangen....??? bv 3 0 0 wordt 3 0 1 Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
mrspock Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 f lijn is aangepast 3 0 1 maar kan nog steeds niet updaten.
Extreme001 Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 de andere kant moet het ook aanzeten...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen