el bobo Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 er is vast wel iemand hier die weet wat een goed programma is die een leuke visite kaartje voor mijn bedrijf kan maken. alvast bedankt. bob
Lambik61 Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Als je googeld op vista en print dan kom je op een site waar je visitekaartjes kunt laten drukken volgens vast ontwerp en eigen ontwerp. Voor de standaard visitekaartjes betaal je voor 250 stuks alleen de verzendkosten. Daarna krijg je mail met allemaal aanbiedingen zodat je om de haverklap weer visitekaartjes kunt laten maken tegen alleen de verzendkosten. Ze hebben ook andere zaken: kalenders, folders, briefpapier, magneetkalenders, magneetplaten voor op de auto, t-shirts, petjes, ballpennen. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
borsjea Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Er is in de handel special papier voor visitekaartjes betreft een a4tje wat al voor gestands is. Hiervoor kan je dan een word sjabloon downloaden. Zelf heb ik ook zeer goede ervaring met het bestellen van visitekaartjes bij de site die lambik69 noemt. Tip asl je bij die site besteld kies dan voor de goedkoopste verzend methode deze staat wel op 21 dagen maar mijn ervaring is dat je vrijwel altijd binnen een week je producten binnen hebt. Eenmaal besteld bij deze firma betekent dat je vrijwel dagelijks een email ontvangt met aanbiedingen, hou hier rekening mee, maak desnoods een tijdelijk email adres.
el bobo Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 ok...bedankt jongens voor de reacties.
satcat Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 In Open office 3.0 zit een programmatje voor visitekaartjes. Ik heb het niet uitgetest of het iets is maar het is wel gratis en dus niet duur en geen reclame.
gerrit B Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Ik ben ook overal aan het zoeken geweest naar een bedrijf die mijn visite kaartjes kon drukken en bij de meesten is het afgeketst op het logo van mijn bedrijf, niet dat daar iets mee aan de hand is maar je kunt het meestal niet toevoegen aan je kaartje en verder ben je vaak gebonden aan een bepaalde indeling. Wil je dat anders dan kan dat wel maar dan komen plots de kosten om de hoek zetten van opmaak ed. en dat hakt er effe flink in. Uiteindelijk heb ik ze gewoon hier bij een plaatselijke drukker laten maken, zelf het ontwerp gemaakt in photoshop in 300dpi, zij hebben dat overgenomen en nog wat aangepast zodat het volgens hun mooier werd en uiteindelijk was ik nog stukken goedkoper uit dan bij de meeste internet aanbieders en had ik 500 kaartjes ipv. 250. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Greatone Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Heb zelf visite kaartjes gemaakt met word, daarna naar de plaatstelijke copy shop, en laten copieren op dikker papier (dikte van visite kaartjes). Op 1 A4 kan je zo 8 visitekaartjes kwijt, copieer die op A4 papier 50 keer, en je hebt 400 kaartjes, kosten --> 50 x €0,10 = € 5,- * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Satdorus Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 En zo werkt dat! Bijbestellen wordt dadelijk nog makkelijker omdat het juiste formaat al bij hun bekend is. En dus goedkoper.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen