Gast peterp Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 ben in het bezit van een universele lnb met twee uitgangen een uitgang gaat naar mijn slaapkamer waar ik een sateliet ontvanger heb staan. de andere uitgang gaat naar de woonkamer beneden op een andere sateliet ontvanger. nu het probleem als ik op de slaapkamer ontvanger op een fta kanaal heb staan en beneden mijn ontvanger op het zelfde fta kanaal krijf ik een brokkelend beeld benedenen en staat soms vast ik heb gekeken naar de signaal sterkte en dat is voldoende 89% wie weet raad
Tonskidutch Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 als je op een twin LNB 2 receivers aansluit mag geen storing optreden. de dempings waarde van het gescheiden cirquit in die LNB zou dat moeten voorkomen. welke LNB merk en type heb je? chiao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Gerdy Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Als je de coaxkabels aan de LNB omwisselt en je krijgt dan goed resultaat beneden en slecht boven is het duidelijk dat er iets fout is met één uitgang van de TWIN lnb. Indien nog onder garantie: omruilen! Gerdy
Gast peterp Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 heb de kabels verwisselden is nu andersom,ik ga hem morgen om ruilen bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen