Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alleen een aankondiging, eind februari volgt meer product informatie.

Ben wel benieuwd.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Geplaatst:

Met blu-ray is het spectaculair, met een gewone 16:9 uitzenden wordt er zooming toegepast, het beeld in dan vergelijkbaar met een

4:3 uitzending die naar 16:9 aangepast wordt.

Je kan overigens handmatig de zoom instellen en dus ook kijken zonder te zoomen met een zwarte rand aan de zijkanten.

Geplaatst:

En hoe zit het dan met de ondertitels die staan meestal in de zwarte balken bij een Blu-ray film en als je dan op zo'n tv kijkt heb je helemaal geen ondertitels meer.

En dan nog maar te spreken van films de gemaakt zijn met een ratio van 1:85:1 dan heb je constant zwarte balken langs de zijkant.

Geplaatst:

De omroepen /commercielen hebben breedbeeld, 16:9, nog niet eens helemaal uitgerold. Komt het volgende alweer.

Hup naar een nieuwe tv mensen, goed voor de economie.

Ben trouwens wel benieuwd. lol.

Geplaatst:

Die tv gaat een grote flop worden.

In Amerika gaat die niet eens beschikbaar zijn crazy

Geplaatst:
Origineel bericht van: HDvideo
Philips is al jaren niet meer actief in de USA dus waarom zou het daarom een flop worden ??

Waren mischien niet als "Philips" bezig maar nog steeds onder het merk "Magnavox" (hebben ze ooit in 1974 gekocht). Inmiddels is dat merk ook weer verkocht/verhuurd aan een andere firma (Funai dacht ik) die met de activiteiten in de USA doorgaat.
Geplaatst:
Origineel bericht van: HDvideo
Philips USA is een autonoom bedrijf wat niets meer te maken heeft met "onze Philips"

Nou, als ik diw web site aanklik en een beetje door klik kom ik toch heus bij Royal Philips uit .....
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zie regelmatig in zeer recente amerikaanse films Philips TV's.

Zo'n 21:9 lijkt me erg leuk voor erbij, blijf inderdaad de vraag wat je met je ondertitels doet in 21:9. Nu projecteer ik ze heel handig in de zwarte balk onder de film.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen