HDvideo Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Hebben jullie ook al de nieuwe aangekondigde Philips 21:9 breedbeeld LCD TV' s gezien ??? Wow wat ongelooflijk mooi !
paqbro Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Alleen een aankondiging, eind februari volgt meer product informatie. Ben wel benieuwd. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Tonskidutch Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 ja maar wat met de 21-12= heel veel zwart? lijkt me enkel voor cinema beeldbronnen bv. (speciale) dvd's maar niks voor satelliet. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
HDvideo Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 Met blu-ray is het spectaculair, met een gewone 16:9 uitzenden wordt er zooming toegepast, het beeld in dan vergelijkbaar met een 4:3 uitzending die naar 16:9 aangepast wordt. Je kan overigens handmatig de zoom instellen en dus ook kijken zonder te zoomen met een zwarte rand aan de zijkanten.
Gast patje7of9 Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 En hoe zit het dan met de ondertitels die staan meestal in de zwarte balken bij een Blu-ray film en als je dan op zo'n tv kijkt heb je helemaal geen ondertitels meer. En dan nog maar te spreken van films de gemaakt zijn met een ratio van 1:85:1 dan heb je constant zwarte balken langs de zijkant.
HDvideo Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 Gezien de vaak al slechte vertaling zet ik nooit de ondertiteling aan.
Satdorus Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 De omroepen /commercielen hebben breedbeeld, 16:9, nog niet eens helemaal uitgerold. Komt het volgende alweer. Hup naar een nieuwe tv mensen, goed voor de economie. Ben trouwens wel benieuwd. lol.
Gast patje7of9 Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Die tv gaat een grote flop worden. In Amerika gaat die niet eens beschikbaar zijn
HDvideo Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 Philips is al jaren niet meer actief in de USA dus waarom zou het daarom een flop worden ??
Littlesat Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 Ik heb laatst in de US nog bij BestBuy Philips TVs gezien??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
NINjak Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 Origineel bericht van: HDvideo Philips is al jaren niet meer actief in de USA dus waarom zou het daarom een flop worden ?? Waren mischien niet als "Philips" bezig maar nog steeds onder het merk "Magnavox" (hebben ze ooit in 1974 gekocht). Inmiddels is dat merk ook weer verkocht/verhuurd aan een andere firma (Funai dacht ik) die met de activiteiten in de USA doorgaat.
HDvideo Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Geplaatst: 13 februari 2009 Philips USA is een autonoom bedrijf wat niets meer te maken heeft met "onze Philips"
grunnsat Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Origineel bericht van: HDvideo Philips USA is een autonoom bedrijf wat niets meer te maken heeft met "onze Philips" Nou, als ik diw web site aanklik en een beetje door klik kom ik toch heus bij Royal Philips uit .....
Snoopy Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Ik zie regelmatig in zeer recente amerikaanse films Philips TV's. Zo'n 21:9 lijkt me erg leuk voor erbij, blijf inderdaad de vraag wat je met je ondertitels doet in 21:9. Nu projecteer ik ze heel handig in de zwarte balk onder de film.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen