Eduard07 Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Kan iemand mij vertellen of het Canadese CFN-radio gestopt is met verspreiding per satelliet (Astra 1KR-10832-H) of dat ze zijn verhuisd? Op Lyngsat staat de zender nog wel vermeld op 10.832 horizontaal en hun site noemt de frequentie ook nog steeds. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Alerius Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 En daar zit ik toevallig vanmiddag naar te luisteren. Frekwentie, polarisatie en S/R onveranderd.
Eduard07 Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: Alerius En daar zit ik toevallig vanmiddag naar te luisteren. Frekwentie, polarisatie en S/R onveranderd. Dat was een dag later alweer het geval. Kennelijk was er sprake van een storing. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Hydraman Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Het leek me ook sterk dat ze gestopt zouden zijn met de verspreiding via de satelliet. Het Astra-signaal wordt namelijk als feed gebruikt voor de CFN-zenders in Casteau (SHAPE) en Ramstein.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen