Ga naar inhoud


hotbird geeft geen beeld


Gast

Aanbevolen berichten

heb somige problemen van mijn hyundai op kunnen lossen maar krijg nu weer geen beeld van de hotbird in het begin heeft alles gewerkt to ik zomaar enkele problemen kreeg toen stond mijn astra op diseqc op 2 en de hotbird op 1 en ik kon alles ontvangen plots ging de tuner een eigen leven leiden en ging uit zichzelf af en aan en mijn geheugen liep leeg, telkens als ik mijn voorkeuren had ingesteld en de tuner afgezet had was hij alles weer kwijt en ik kon nergens geen beeld vandaan krijgen heb toen de originele software terug gezet en toen de nieuwe patch erob heb nieuwe zenderlijst geladen maar helaas geen beeld ik dacht dat mijn schotel was verdraaid door de wind en ben daar aan het rommelen geweest, nog geen beeld heb toen andere tuner aangesloten en kreeg toch wel een beeld dus schotel stond toch goed (hotbird?????) h1000 weer aangesloten maar geen beeld astra op diseqc 1 gezet en kan nu beeld van astra ontvangen maar de hotbird is een zwart vlak staat er misschien nog een instelling niet goed wie kan mij helpen voor ik die hyundai in elkaar schop a.rommen@12move.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...