peterksr Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 ik heb een kennis en deze wil een bepaalt spel op haar computer spelen maar krijgt steeds de melding browser ondersteunt geen java. nu heeft ze wel gewoon java op de compter staan en als eens opnieuw geinstaleerd en geupdate maar nog steeds het zelfde probleem. het spel heet zylom gold rush het gekke is dat andere spelletje wel draaien. wat zou dit kunnen zijn ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sjattuh Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 welke browser? IE? Firefox? Je kan eens Java opnieuw proberen te installleren Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
peterksr Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Geplaatst: 9 februari 2009 hallo, is ie browsers en herinstalatie is al diverse keren gedaan maar zonder resultaat. gr peter 1 maal VU+ DUO +
tgg Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 misschien eerste deinstalleren machine oonieuw opstarten en dan java opnieuw installeren?
Sjattuh Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 neem aan dat je Java bedoelt Klik eens op 'Tools - Internet Opties - dan laatste tabblad 'Geavanceerd' en daar onderaan op 'Reset'' Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
tgg Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Inderdaad ik bedoelde JAVA... Ik heb zelf ooit problemen gehad met een site waar JAVA applets op stonden, die niet meer werkte na een update van JAVA. Andere sites werkte zonder problemen. Alleen deinstalleren van JAVA, opnieuw downloaden van java (www.java.com) en opnieuw installeren bood mij de oplossing.
Sjattuh Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Origineel bericht van: tgg Inderdaad ik bedoelde JAVA... Ik heb zelf ooit problemen gehad met een site waar JAVA applets op stonden, die niet meer werkte na een update van JAVA. Andere sites werkte zonder problemen. Alleen deinstalleren van JAVA, opnieuw downloaden van java (www.java.com) en opnieuw installeren bood mij de oplossing. ik had het niet tegen jou Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
tgg Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 roder kan ik de smiley jammer genoeg niet maken....
Xilence Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 zylom plugin downloaden en installeren. Zonder deze plugin krijg je idd de melding dat de browser geen java ondersteund.
peterksr Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: Xilence zylom plugin downloaden en installeren. Zonder deze plugin krijg je idd de melding dat de browser geen java ondersteund. hallo, kan je mij mischien vertellen waar ik die kan downloaden ? heb met google gezocht maar vind het helaas niet. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sjattuh Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Ik heb je een PM gestuurd met de link omdat het een commerciele site betreft. Dit was overigens niet makkelijk te vinden dus ik denk dat dit bij de installatie wordt aangegeven en zij dit heeft weggeklikt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
peterksr Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Ik heb je een PM gestuurd met de link omdat het een commerciele site betreft. Dit was overigens niet makkelijk te vinden dus ik denk dat dit bij de installatie wordt aangegeven en zij dit heeft weggeklikt. dank je voor de link maar helaas helpt het niet,heb de comp al opnieuw opgestard maar ook geen resultaat gr peter 1 maal VU+ DUO +
theparasol Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Ik lees nergens dat java "gewoon" werkt. Kortom, test dat eerst maar eens met deze link: http://www.java.com/nl/download/installed.jsp
Xilence Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Check deze ook eens, http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-NL/help/59c3a93d-1342-43a6-a01a-f720c7a17ffc1043.mspx
theparasol Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 menutext enable java is er bij mij reeds niet meer en is vervangen door tekst: plugins van derden inschakelen. Zal wel door 1 of ander servicepack zijn gekomen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen