Ga naar inhoud

[PS3] leest geen schijf meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

na anderhalf jaar is het onvermijdelijke gebeurt mijn ps3 60gig

leest geen schijf meer ik hoopte dat dit aan mijn voorbij zou gaan maar helaas

ik ga zelf een nieuwe lezer unit mont dat moet in de meeste gevallen een oplossing zijn voor dit probleem

zijn er andere sat leden die dit ook al bij de hand hebben gehad?

dat iets kapot gaat kan ik nog wel mee leven maar hoe sony met garantie om gaat is rond uit slecht ik kan eigen mijn ps3 inleveren en krijg dan een andere weer terug tegen betalling van 200 euro voor een apparaat wat ander half jaar geleden nog 500 euro kosten ik hoop dat ik het euvel kan verhelpen met een nieuwe lezer unit deze kost zo rond de 70 euro en is relatief eenvoudig te vervangen

Geplaatst:

Een nieuwe laser valt nu onder de garantie als je je bon kunt meeleveren

en idd krijg je een gereviseerd ander toestel terug die er weer helemaal tiptop uitziet met de nieuwste software ed

je moet wel ff je eigen gegevens backuppen smile

Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus

Geplaatst:

Ja een coelance regeling voor deze problemen maar als voorwaarde een bijgeleverde bon van aankoop

Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus

Geplaatst:

waar staat dat dan dat de coulance regeling is uitgebreid?

maandag nog de sony hulp lijn aan de telefoon gehad maar die konden of wilde me hier niks over vertellen

ik heb er zelf nu een nieuwe laserunit ingebouwd en werk op het moment gelukig weer naar behooren

kosten 70 euro en ik heb mijn eigen PS3 nog IPV een ruil PS3 en waarschijnlijk niet minimaal een maand wachten op een ruil toestel aangezien dit een 60 gig model is

ik hoop dat julie dit leed bespaard blijft maar kans dat je tegen dit probleem aan loop is zeker met de 60 gig en de eerste 40 gig erg groot

grt brinky

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen