Gast wanderer Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 kijk ook hier eens... http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1604450#Post1604450
Gast privatos Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Als je Digit-Alb wilt gaan ontvangen, zou ik toch kiezen voor een schotel van 1 meter doorsnee. Daar Digit-Alb via een zwakke transponder werkt, zijn de weerreserves bij een kleinere schotel niet optimaal. Leo.
lujo Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Geplaatst: 13 februari 2009 Het is me gelukt. :-) Ik heb IDLB-SINL20-MULTI-OPP gebruikt, met de bijbehorende beugel. Voorlopig heb ik maar 3 LNB's gebruikt voor 13, 16 en 23,5 graden. 19.2 nog niet omdat ik nog geen CD kaartje heb.
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 een rare pdf waar het om de slim-feed gaat met maat aanduiding vergeten die jongens van inverto toch echt de breedte maat van de hele LNB erbij te zetten mijn vermoeden is dat je ze dan in een universele aanpasbare LNB houder stopt om er twee zo kort mogelijk naast elkaar te zetten!? want een standaard LNBhouder met adapter (halsring) zal wel te breedt zijn, heb je nog teveel ruimte nodig, toch? chiao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
cookie monster Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: lujo Nu lees is dat ik een 88cm schotel nodig zou hebben, omdat bij een 78cm het niet gaat lukken. Bij 78cm zouden signalen te dicht bij elkaar komen.... De signalen zullen niet/nooit te dicht bijeenkomen , eerder door brede LNB te gebruiken zal je weinig signaal ontvangen , daar dan er 2 lnb's niet juist staan !! Gewoon ter info C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen