dreadlock Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Hier de jungle versie 5 (testen maar) gr:dreadlock Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm. "van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"
Böllke Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Origineel bericht van: Martinhgv Ik heb de firmware nogmaals ingeladen,werkt uitstekend. Duo LNB wordt ondersteund. Welke instellingen heb jij voor de satellieten moeten doen om het e.e.a. aan de gang te krijgen. Ik kom namelijk niet verder dan de Astra 19,2 kanalen, maar de Astra 23,5 krijg ik niet te zien. Ik weet namelijk niet welke instellingen ik moet doen voor de satellieten. Ik heb de seca 3 kaart werkend, maar de software update zoals hij bij canal digitaal staat http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFile...tvangers(1).pdf die doet hij niet. Is er iemand die de afgelopen 2 jaar nog gewoon met de oude software heeft gekeken die deze update wel heeft gehad? Danwel iemanand die deze update naar "fast scan" wel heeft ontvangen. Ik zal zover nog meerdere keren proberen misschien dat het dan wel lukt. Het oude doosje gaat namelijk naar mijn ouders en die willen de Limburger perse zien :-) Greetz Böllke
Böllke Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Origineel bericht van: Johan45 Helaas, er is nog geen alternatieve firmware gevonden die met de seca3 kaart werkt. Als iemand wel wat vind, mag ook heeeeeel oud zijn, dan graag even melden. Mogelijk bied dit dan dé oplossing voor de Pioneer én Philips firmware .... De mensen van de dreambox hebben dit inmiddels opgelost. In de CCCam 2.1.0 werkt alles naar behoren. Zit hier niet toevallig een hint in voor de pioneer programmeurs? Greetz Böllke
jaroef Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Hallo, Kan iemand mij helpen, heb een pioneer dbr-s100 NL2, ik zou graag de originele software inladen, zodat de nieuwe kaart van tv-vlaanderen terug werkt, maar weet niet hoe dit in z'n werk gaat, de software heb ik al gevonden, is er ergens een beschrijving hoe je dit moet doen, met welke loader? groetjes,
Böllke Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Hoi Hoi Ik weet niet precies hoe het voor jou doos gaat, maar het programma pionero is het programma dat ik hiervoor gebruik. Hier is ook een goede beschrijving bij. Ik zelf laad de software dmv de J-Tag interface maar het programma ondersteund ook parallel en serieel loaden. Het programma is te groot om hier als attachment aan te hangen :-( Voor de rest, lees de eerste 3 topics in het Pioneer forum. Hier vind je al heel veel informatie Greetz Böllke
willem53 Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Hoi jongens, Jungle v5 doet het prima met de nieuwe kaart
jaroef Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Hallo, Hallo, Heb geprobeerd officieele software op Pioneer dsr-S100nl2 te zetten met progr pionero-4.0 final en met pionero 5, serieel, het lukt niet, krijg geen communicatie met receiver. Receiver moet naar service mode, hoe doe ik dit? Wat doe ik verkeerd. kan iemand me helpen? groetjes,
woodytwo Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Heeft iemand Jungle V7 ook al getest met Seca 3?
Böllke Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Waar kunnen we die vinden? Ik heb hem voor de 1530 nodig Gr Böllke
ftjl Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Jungle V5 werkt wel, maar heb nu een ongelukkige kanalenlijst na inscannen. Hoort er nog een Eeprom file bij deze Jungle V5? Heeft iemand ook een actuele kanalenlijst voor Astra 1,3 en HB, met Canaal Digitaal voorop? Of kun je onder Jungle V5 handig de kanalen verplaatsen? Graag ook verwijzing naar bijbehorende inlaadprogramma (indien dit anders is dan Pionero 4.0). bvd Frank
woodytwo Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 De files komen van het dynamit board, google maar eens op "Goldbox forum". Ik weet echter niet of of de registratie makkelijk gaat, vandaar dat ik ze maar even bijgevoegd heb. IVM met de kanalen lijst heb ik gelezen dat je de eeprom moet wissen, succes. Wouter
Gast doetiet Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 werkt bij mij helemaal niet loopt vast zelfs geen menu Greetz doetiet
Gast doetiet Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 rectificatie jungle v5 werkt wel zie andere bericht nieuwe smartkaart gekregen. Greetz doetiet
Gast doetiet Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Origineel bericht van: doetiet rectificatie jungle v5 werkt wel zie andere bericht nieuwe smartkaart gekregen. Greetz doetiet Tot afgelopen dinsdag werkte Jungle V5 naar behoren, vanaf woensdag geen beeld meer ned 1,2 en 3 geen beeld alleen Net 5 heb ik beeld? Ik heb hiervoor het recreatie pakket dacht dat de tijd voorbij was maar dit loopt door tot 26 september dan is er alleen nog Ned 1,2 en 3 te ontvangen. Iemand een idee? Pidscan en opnieuw aktiveren helpt niet. Greetz doetiet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen