Jan Ambers Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Wilde vandaag m'n vrouw even helpen door een klokje, op te kuisen van een antieke franse schouwpendule (1827)...(stond juist voor een groote schouwspiegel) Als het klokje blonk als een spiegel, heb ik het verkeerd gelegd en is het van de tafel gevallen... in 3 stukken... Het was van "gegoten zilver", ben er nog verstomd van dat het zo sprokkig was, maar 'k heb nog nooit zo ne rooie kop gehad als toen... extreem onhandig... Nu ben ik op zoek naar een "ander klokje". Bestaan er geen sides waar je ipv "te koop"; ""gezocht"" kunt plaatsen, een beetje de omgekeerde e ba y wereld?
Korsman035 Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 je kan op de meeste (tweedehands) handel sites ook een gezocht advertentie plaatsen, dus wellicht dat je dat eens kan proberen? Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
Fiene56 Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Zou een goudsmit dit niet meer kunnen repareren. Zoals die goud bewerken kan dit ook met silver. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Jan Ambers Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Geplaatst: 9 februari 2009 De stukken heb ik nog, maar door lassen wordt de zachte edele klank anders....
Fiene56 Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 De klang zal idd iets anders zijn , maar om een klokje te vinden met exakt dezelfde klang zal ook moeilijk worden. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen