theparasol Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Geen enkele... liever 1 dreambox in de huiskamer dan 10 gecertificeerde boxen op zolder
Blackadder Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Ik hoop dat er inderdaad concurentie gaat komen zodat UPC wat minder arrogant gaat worden en wat soepeler. Ik heb internet via UPC, maar ik ben wel verplicht om die waardeloze analoge tv zenders erbij te nemen !!! Wat moet ik met die troep ? Maar zonder die analoge abo kun je geen internet nemen. Ik wil een snelle internetverbinding hebben , maar ik heb geen alternatief anders had ik ze er allang uitgesodemieterd. Een en al ellende daar, ik kan er boeken overschrijven. ADSL2 is geen optie omdat ik meer dan 2600 meter vd centrale zit en glasvezel is niet beschikbaar in het gedeelte van Nijmegen waar ik woon. Dus hopelijk komt er snel concurrentie zodat ze hun monopoliepositie kwijtraken en daardoor ook een hoop arrogantie en geldklopperij. I have a cunning plan !
TokeMUp Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: theparasol Het boeit toch niks welke provider je betaald. Je wilt een bepaalde zender zien, je smartcard schakelt die vrij. Dat Ziggo het beeld op de kabel zet en jouw cheapwatch@home provider je 30 zenders naar keuze laat kijken voor 5 euro per maand en deze zelf intern afrekend met Ziggo. Jij je 30 afgesproken zenders voor 5 pleuro's en Ziggo blij. Niks te kopstationnen, gewoon een smartcard van fa cheapwatch@home. Dit bedoel Ik ook niet. Stel Ik ga Digitaal TV aanbieden. Dan eis Ik mijn bandbreete op voor mijn VOD en PPV zenders. Want Ik wil me onderschijde van de andere waar volgens mij instellingen iedereen weg moet want die moeten bij mij klant worden. Daags nadien begint er een 3de speeler die eist ook zijn deel op. En een 4de en zo voor. Want de kabel is vrije markt geworden. Naast dit digitaal TV gebeuren wil Ik tot het jaar 2050, 26 analoog zenders blijven doorgeven, om nog meer klanten te winnen, want concurrentie wil bv. stoppen in 2012 met analoog. Naast TV wil Ik ook super snel Up en Download aanbieden, uiteraard ook sneller dan de concurrent. En niet te vergeten telefoon. Dit alles wil die 3de en die 4de natuurlijk ook. Hoeveel heb je nu nog over? Had eigenlijk wel verwacht dat de oude frank eerder gevallen zou zijn maar heb het dan toch maar better nader verklaart. mvg
TokeMUp Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: Blackadder Ik hoop dat er inderdaad concurentie gaat komen zodat UPC wat minder arrogant gaat worden en wat soepeler. Ik heb internet via UPC, maar ik ben wel verplicht om die waardeloze analoge tv zenders erbij te nemen !!! Wat moet ik met die troep ? Maar zonder die analoge abo kun je geen internet nemen. Ik wil een snelle internetverbinding hebben , maar ik heb geen alternatief anders had ik ze er allang uitgesodemieterd. Een en al ellende daar, ik kan er boeken overschrijven. ADSL2 is geen optie omdat ik meer dan 2600 meter vd centrale zit en glasvezel is niet beschikbaar in het gedeelte van Nijmegen waar ik woon. Dus hopelijk komt er snel concurrentie zodat ze hun monopoliepositie kwijtraken en daardoor ook een hoop arrogantie en geldklopperij. Dat is echt wel arrogant. Telenet bied hier alles scheiden aan. Behalve als je Digitaal TV neemt, dan moet je hier ook analoog troep er bij nemen. mvg
theparasol Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Kijk, dat dit niet tot de mogelijkheden behoort moge duidelijk zijn. Je kunt als derde partij enkel aanbieden wat er gezamelijk afgesproken en beschikbaar is. De variatie bestaat enkel uit prijs en pakket samenstelling. Internet en PPV service horen daar duidelijk (nog) niet bij. Zal helaas ook wel nooit niet gaan. Zou niet gek zijn 3 Gigabit over coax en tv per sat
TokeMUp Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: theparasol Kijk, dat dit niet tot de mogelijkheden behoort moge duidelijk zijn. Je kunt als derde partij enkel aanbieden wat er gezamelijk afgesproken en beschikbaar is. De variatie bestaat enkel uit prijs en pakket samenstelling. Internet en PPV service horen daar duidelijk (nog) niet bij. Zal helaas ook wel nooit niet gaan. Zou niet gek zijn 3 Gigabit over coax en tv per sat Dan kan je toch ook niet verwachten dat de prijs sterk gaat dalen. Voor jouw wensen, moet je uw kabel aanbieder eens het woordje Band Pass Filter in het oor fluisteren. mvg
theparasol Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: Blackadder Ik heb internet via UPC, maar ik ben wel verplicht om die waardeloze analoge tv zenders erbij te nemen !!! Tja als ze de coax moeten aansluiten voor internet kun je altijd die analogen ontvangen. Dus moet je er ook altijd voor afrekening. Beste wat ze kunnen doen is die analogen per direct uitschakelen en alleen nog maar digitaal distribueren over de cai. Zal menigeen weer gaan lopen te mekkeren dat ze weer verplicht zijn een digibox aan te schaffen voor elke kamer met een tv toestel. Tot die tijd zal internet gewoon on top van een analoge aansluiting afgerekend moeten blijven worden.
TokeMUp Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: theparasol Origineel bericht van: Blackadder Ik heb internet via UPC, maar ik ben wel verplicht om die waardeloze analoge tv zenders erbij te nemen !!! Tja als ze de coax moeten aansluiten voor internet kun je altijd die analogen ontvangen. Dus moet je er ook altijd voor afrekening. Beste wat ze kunnen doen is die analogen per direct uitschakelen en alleen nog maar digitaal distribueren over de cai. Zal menigeen weer gaan lopen te mekkeren dat ze weer verplicht zijn een digibox aan te schaffen voor elke kamer met een tv toestel. Tot die tijd zal internet gewoon on top van een analoge aansluiting afgerekend moeten blijven worden. Is perfect te scheiden met de Band pass filter met return path, 5-65MHz, 406-446 MHz. laat enkel Internet en telefoon door. Is puur koppel verkoop wat ze jullie aansmeren! mvg
theparasol Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Dan kan je toch ook niet verwachten dat de prijs sterk gaat dalen. Dat verwacht je toch ook niet echt he Het gaat om de keuzevrijheid. En daar waar meerdere providers opereren zal vanzelf marktwerking gaan onstaan. Het zal beslist niet van 20 euro naar 8 euro zakken... Eerder naar 15 ofzo. Ik wacht met spanning af wie er (allemaal) in deze markt gaan duiken!
theparasol Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Is perfect te scheiden met de Band pass filter met return path, 5-65MHz, 406-446 MHz. laat enkel Internet en telefoon door. Is puur koppel verkoop wat ze jullie aansmeren! Helemaal waar, maar ze kunnen moeilijk voor elke actie een monteur de wijkkast in laten duiken en filtertje plaatsen danwel verwijderen.
druid Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: TokeMUp [ >Stel Ik ga Digitaal TV aanbieden. Dan eis Ik mijn bandbreete op voor mijn VOD en >PPV zenders. Want Ik wil me onderschijde van de andere waar volgens mij >instellingen iedereen weg moet want die moeten bij mij klant worden. >Daags nadien begint er een 3de speeler die eist ook zijn deel op. >En een 4de en zo voor. Want de kabel is vrije markt geworden. nee, niet de kabel maar de doorgifte van analoge TV signalen. En dat digitale gebeuren gaat nog steeds zoals beschreven is met smartcard. Net zoals het vandaag de dag op de satelliet gaat. (vb ESPN America zit in vele pakketten, CD, TVV, Premiere Star etc) >Naast dit digitaal TV gebeuren wil Ik tot het jaar 2050, 26 analoog zenders blijven >doorgeven, om nog meer klanten te winnen, want concurrentie wil bv. stoppen in >2012 met analoog. nou die deel je nog steeds met de concurrentie. Die ze ook verkoopt als ze er zin. >Naast TV wil Ik ook super snel Up en Download aanbieden, uiteraard ook sneller >dan de concurrent. > >En niet te vergeten telefoon. dat kan dus niet over de kabel.Alleen TV is open op dit moment. >Dit alles wil die 3de en die 4de natuurlijk ook. >Hoeveel heb je nu nog over? je deelt het signaal, niet de physieke kabel, we hebben nog net zoveel over als aan het begin. Daarnaast is in DVB-C2 QAM4096 vastgelegd. Daardoor wordt de bandbreedte sterk verbeterd. >Had eigenlijk wel verwacht dat de oude frank eerder gevallen zou zijn maar heb >het dan toch maar better nader verklaart. bij mij is de frank nog in vrije val. mvg xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
TokeMUp Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: theparasol Origineel bericht van: TokeMUp Is perfect te scheiden met de Band pass filter met return path, 5-65MHz, 406-446 MHz. laat enkel Internet en telefoon door. Is puur koppel verkoop wat ze jullie aansmeren! Helemaal waar, maar ze kunnen moeilijk voor elke actie een monteur de wijkkast in laten duiken en filtertje plaatsen danwel verwijderen. Dat doen ze hier wel, en het zal wel opbrengen zekker anders hadden ze het wel opgegeven. Ik weet niet of ze de techniekers in Nederland ook in onderaanneming hebben. Misschien licht daar het verschil. mvg
theparasol Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Ze zijn hier wat commercieler... ze drukken je gewoon het analoge pakket ook door de strot heen en als je dat niet wilt dan ga je maar adsl aanvragen. Arrogantie noemen ze het ook wel... daarom is menigeen hier ook zo verbeten op de kabelaar
TokeMUp Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Ja, koppel verkoop is bij jullie niet verboden he. Hier voorlopig nog wel. Al houden aanbieders hun er ook niet altijd aan! mvg
wammeswaggel Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Ja ja, en nu maar weer wachten op agressieve verkooptechnieken en de administratieve chaos. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen