tolwan Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Hallo , Wat is eigenlijk het verschil tussen CCcam en Newcs . En hoe kan je zien of een newcs loopt , Moet je ook bij de Newcs net als bij de CCcam de config vullen ? of neemt die de gegevens over van de CCcam Ik had al een hoop gelezen maar ik weet het nog steeds niet Gr Tolwan
Ome Merde Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 NewCS is een cardserver, CCcam een cardserver en emulator (softcam) in één. het zijn 2 smaken cardservers dat dan weer wel. ze zijn niet compatible aan elkaar. merDe deze ruimte is te huur
tolwan Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Geplaatst: 10 februari 2009 Hallo Ome Merde Je schrijft niet compatible aan elkaar , maar als ik de gimini instaleer krijg ik in de lijst de keuze CCcam+Newcs hoe kan dat dan???? Neemt dan Newcs dat gedeelte van de cardserver en CCcam het emu gedeelte Maar als ik nu newcs installeer moet ik dan iets invullen of neemt die de config van de CCcam over ?? en ik dacht dat een CCcam wel kan inloggen op een Newcs of .....? Ik lees het graag Groetjes Tolwan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen