post Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 hallo mijn laptop draait onder XP Prof. nu krijg ik steeds een fout melding C:\windows\servicepackfiles\i386 als dit opgelost is dan kan ik service pack3 installeren wie weet raad gr andre
WPW Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Dat is geen foutmelding... wees eens wat duidelijker en completer want z'n melding zegt helemaal niets. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
post Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Geplaatst: 10 februari 2009 heb mijn oude laptop nodig voor mijn werk dus ik heb hem aan gezet dus ging hij de updats ophalen maar bij de service pack3 gaf hij de melding C:\windows\servicepackfiles\i386 steeds weg gedrukt en op het laatst zij de service pack3 dat hij niet goed geinstallerd is maar nu opnieuw opgestart te hebben ben ik ook mijn start kwijt in mijn taakbalk gr andre
WPW Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Systeem restore draaien naar een datum wanneer alles nog goed was, dan handmatig sp3 ophalen en installeren. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen