Ambilight Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 hallo met bert ik heb net een nieuwe sexview irdeto kaart gekocht en ik heb hem geprobeerd in de dreambox met ccam 11 en ik heb hem in de humax 5400 geprobeerd maar krijg geen update op de kaart wat doe ik verkeerd of welke cam moet ik gebruiken
Gast info Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Mijn vorige SexView kaart was ook een Irdeto en ik moest daarvoor de Camkey gebruiken in de CCcam.cfg Voorbeeld van mijn instelling. Let wel dat mijn Usb niet jouw interne kaartlezer is!!! CAMKEY: /dev/ttyUSB0 00 00 00 00 00 00 00 00 Gr.Info
Ambilight Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Geplaatst: 11 februari 2009 hallo met bert kun je me ook een goed werkende ccam cfg sturen waar ik wel een update mee krijg Ik heb een dreambox 7000 met daarop Ccam 2.0.11 er op en de de nieuwe sexview kaart van irdeto want het lukt mij niet
Gast info Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Volgens mij is het voor de DM7000 deze regel die je toe moet voegen. CAMKEY: /dev/sci0 00 00 00 00 00 00 00 00 of CAMKEY: /dev/sci1 00 00 00 00 00 00 00 00 Kijk even in de CCcam webinfo in welke reader je de kaart hebt gestoken...dat is je sci? die je moet invullen.(wel onderste boven de kaart erin steken) Gr.Info
Ambilight Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Geplaatst: 12 februari 2009 dit geld ook voor de dreambox 800HD Gewoon het # er voor weg en een zooitje nullen in vullen dan moet het gaan lukken CAMKEY: /dev/sci1 00 00 00 00 00 00 00 00 groet bert
Ambilight Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Geplaatst: 13 februari 2009 wat ik ook doe krijg het niet voor mekaar om een update op de kaart te krijgen is er niemand met de gouden tip ik de kaart nou in een dreambox 500 ccam 2.11 er op een goeie zenderlijst er in weet het ook niet meer
Gast info Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 Origineel bericht van: Ambilight wat ik ook doe krijg het niet voor mekaar om een update op de kaart te krijgen is er niemand met de gouden tip ik de kaart nou in een dreambox 500 ccam 2.11 er op een goeie zenderlijst er in weet het ook niet meer Ziet CCcam de kaart wel???geeft die ecm's?? Ik weet wel dat als ik een Emm gemist had dat het soms 10min duurde voordat ik weer beeld kreeg op een kanaal. Je hebt wel een goede Sexview kaart??De 12+?? Kun je hem niet omruilen voor een Viacces kaart?? ik heb in het verleden wel veel problemen gehad met een Irdetokaart nu draai ik met een Viacces en nooit geen beeld uitval meer..laat anders de dealer de kaart even aanzetten..!!Dan weet je in ieder geval dat die het moet doen. Houdt er alleen wel rekening mee dat de Irdeto te kust en te keur updates krijgt en als je er 1 mist je vaak even geduldig moet zijn voordat die het weer doet. Gr.Info Gr.Info
Ambilight Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Geplaatst: 13 februari 2009 ik heb het inmiddels opgegeven ik zit nog binnen die 7 dagen om de kaart terug te doen ik vraag de leverancier om de irdeto kaart om te ruilen voor een Viacces kaart want ik heb de kaart er nou al twee dagen aan hangen maar geen update ik wacht even af nog bedankt voor je reactie op mijn vragen groet bert
Gast info Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Origineel bericht van: Ambilight ik heb het inmiddels opgegeven ik zit nog binnen die 7 dagen om de kaart terug te doen ik vraag de leverancier om de irdeto kaart om te ruilen voor een Viacces kaart want ik heb de kaart er nou al twee dagen aan hangen maar geen update ik wacht even af nog bedankt voor je reactie op mijn vragen groet bert Hallo Bert, Ik denk op zich een goede zet...Mijn oude Sexview kaart heeft mij ook een hoop frustraties opgeleverd.Nu met de Viacces geen problemen meer. Gr.Info (ik heb alles via Turbosat Engeland geregeld toen bleek eigenlijk dat de kaart die ik gekocht had in Nederland niet meer ondersteund werd de 5+..Ik heb toen via hun een wel werkende kaart toegestuurd gekregen de 12+ was een goede service toen die tijd)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen