Gast BraindamageBE Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Hallo, ik sta momenteel op het punt om een HD ontvanger te kopen. En ik weet dat de firmware van beide boxen in het begin nog niet op punt stond en dat er nog geen grote comunity rond zat die tools e.d. uitbrachten. Maar nu beide boxen al een tijdje op de markt zijn, welke van de 2 is momenteel de beste keuze?
satlover01rob Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 hallo braindamage, je kunt de ipbox 9000 eens komen bekijken(en mn nieuwe plasma), zal msn nog eens opzetten(heb het nogal druk). satlover forever
Gast BraindamageBE Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Thx, zal je wel zien op msn ;-) Maar heeft er niemand anders hier een mening?
lodie Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Ikzelf heb een IPBOX9000 en ben daar zeer tevreden over. Persoonlijk zou ik voor de IPBOX gaan, deze wordt op het moment meer ontwikkeld dan de Kathrein. Lodie
satlover01rob Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Origineel bericht van: lodie Ikzelf heb een IPBOX9000 en ben daar zeer tevreden over. Persoonlijk zou ik voor de IPBOX gaan, deze wordt op het moment meer ontwikkeld dan de Kathrein. Lodie en als je voor een single tuner zou gaan,welke zou je dan nemen? Enigma2 op ipbox loopt wel goed(met beperkingen) satlover forever
Gast cliff Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 De single tuner vraag beantwoord ik met: IPbox 910HD Zeer goede kwaliteit hardware met als welkome aanvulling op de 900 een interne kaartlezer die onze zenders ondersteunt en een harddisk voorbereiding. Enigma2 ondersteunt echter nog niet de interne kaartlezer. Dus vooralsnog even bij de 8873 images blijven..
satlover01rob Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Origineel bericht van: cliff De single tuner vraag beantwoord ik met:IPbox 910HD Zeer goede kwaliteit hardware met als welkome aanvulling op de 900 een interne kaartlezer die onze zenders ondersteunt en een harddisk voorbereiding. Enigma2 ondersteunt echter nog niet de interne kaartlezer. Dus vooralsnog even bij de 8873 images blijven.. is de kaartlezer het enige verschil? deze gebruik ik nl. niet, gebruik een phoenix reader. satlover forever
Moderator wiz Geplaatst: 21 februari 2009 Moderator Geplaatst: 21 februari 2009 Als ik me niet vergis zit er ook iets meer geheugen in die 910. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen