jimny Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Vandaag ook als basis pakket houder + eredivisie live de nieuwe kaart ontvangen en er wordt inderdaad een eenmalige vergoeding gevraagd van € 9,95 en dat zijn natuurlijk peanuts als je daarbij aantekent dat indien de machtiging voor 20 april naar Cd gestuurd men dan vanaf 20 april nogmaals drie maanden het volledige entertainment pakket kan ontvangen. Van mij krijgt CD dan ook om in radartermen te spreken de warme douche.
grootje Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Vergis jij je niet het moet een koude douche zijn want die hebben ze met deze actie verdient.
theparasol Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Geplaatst: 1 april 2009 (family pakket) Ik ben deze week twee keer gebeld: Telefoon 1: U heeft 3 weken volledig pakket bekeken, hoe is dat bevallen? U heeft sport 1 en 2 en meerdere filmzenders. antw: prima, mooi hoor! Nu mag ik u het volgende aanbieden, 3 maanden het entertainment pakket voor niets als u nu kiest voor entertainment pakket. antw: ik ben tevreden met wat ik nu heb! Maar nu heeft u bv geen sport 1 en 2 antw: die heb ik weldegelijk, zit er gewoon op hoor! Dan heeft u geluk, want dat hoort niet. antw: u zegt het, ik kijk er toch nooit naar! Ik wenst dus geen gebruik te maken van dit aanbod? Antw: nee, ik ben tevreden met wat ik heb! Dan wens ik u nog een prettige avond Antw: ik wens u precies hetzelfde Telefoon 2: U heeft op 11 maart via de website aangegeven problemen te hebben met uw nieuwe seca3 pas. Of ik nog steeds problemen ermee had. Vriendin: ik hoor hem niet meer mopperen, als er nog klachten zijn dan mailt hij nog wel een keer. Ok, moet hij dat wel doen hoor en nog een prettige dag nog mevrouw. Vriendelijk zat dus die promotiedames
tfh Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Ook ik ben gebeld vandaag door het C+NL promotie team voor het entertainment pakket. Ik heb vriendelijk bedankt Beide Seca3 pasjes doen het hier heerlijk nu onder CCcam 2.1.0. Ik zou haast spreken van een vooruitgang. Ik ben wel benieuwd wat we kunnen verwachten in de toekomst.
chukky2 Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 naar mijn gevoel niet veel goeds , Ze doen dit niet zomaar
jimny Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 grootje schrijft Origineel bericht van: grootje Vergis jij je niet het moet een koude douche zijn want die hebben ze met deze actie verdient. Ik heb me echt niet vergist en o ja ieder zijn eigen mening mag toch
bigm Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Ik hen op 1 april (dit is geen grap) mijn nieuwe kaarten binnen gekregen, geen extra kosten. ook niet op mijn 2de en 3de kaart. ik heb entertainment met thema en voetbal op de 1ste kaart zitten. En ik heb deze meteen met cccam 2.1.0 gebruikt na een nacht op ned1 nog 0 emm's binnen. wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
HenkieZwenkie Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Vandaag staat eindelijk een van de 2 nieuwe smartcards op mijn naam op cds.nl. Nu blijven wel mijn zenders op zwart ?? Iemand enig idee ?
Littlesat Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Als ze het nu eerlijk gespeeld hadden... Iets anders geformuleerd... "Omdat er kosten verbonden zijn vragen wij vrijwillig een eenmalige bijdrage van 9,95. Als U die 9.95 betaald middels het opsturen van de eenmalige machtiging compenseren wij U dat U drie maanden lang voor die 9,95 vrijwillig en vrijblijvend het Entertainment pakket kunt ontvangen" Want volgens mij en alles wat ik vanuit het contract kan opmaken HOEF je niet te betelen(!) Maar ondanks alles, mijn buren willen in ieder geval het Entertainment pakket uitproberen. Dus die zitten er niet mee... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
HenkieZwenkie Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Nu heb ik, na bellen met cds, beeld op het combipakket, beeld op mijn themapakket en eredivisie live heb ik (nog) niet.
Johan45 Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Inderdaad zeer vreemd handelen van CanalDigitaal Ik weet nu van diverse Set Top Box gebruikers dat ze geen kosten hebben aan de kaart wissel. In hun brief staat dat de kaart gratis is. Vult u rustig aan !!!
Neptunus Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Canal Digital heeft toegezegd dat zij met 14 dagen een oplossing zouden geven voor alle Problemen met die nieuwe kaart Seca 3. Voor met name de PVR ontvangers. Ik meen dat ergens gelezen te hebben Maar het is wel stil vanuit Canal Digital !!! Het schijnt dat de keywisseltermijn is opgerekt naar 48 uur, je heb dus iets meer tijd met decoderen. Echte oplossing is ongecodeerd opnemen zoals Littlesat al schreef. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
robbedoeske Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: bigm Ik hen op 1 april (dit is geen grap) mijn nieuwe kaarten binnen gekregen, geen extra kosten. ook niet op mijn 2de en 3de kaart. ik heb entertainment met thema en voetbal op de 1ste kaart zitten. En ik heb deze meteen met cccam 2.1.0 gebruikt na een nacht op ned1 nog 0 emm's binnen. Als het goed is staat er in de begeleidende brief dat je de kaart voor een bepaalde datum in je receiver moet doen,vanaf die datum worden er ook emm`s verstuurd. Althans bij mij.
oordopje Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Als ik dus goed begrijp zijn er mensen die WEL en mensen die NIET hoeven te betalen voor de kaartwissel. Vreemde manier van zaken doen. Ik met mijn basispakket moet wel betalen terwijl een settop pakket dat niet moet???
Gerard 76 Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 En wat als je niet betaalt??? Op zwart zetten mogen ze niet want je betaalt netjes je abonnement. Voor hetzelfde geld hoor je nergens wat van als je niet betaalt, maar krijg je dan gewoon niet dat entertainmentpakket voor 3 maanden. Wellicht denkt CDS: nooit geschoten is altijd mis!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen