Ga naar inhoud


Oproep aan allen die seca3 pasjes ontvangen


theparasol

Aanbevolen berichten


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: cat
ik heb het top paket + hdmaar nog geen nieuwe smartcard gezien

Is mijn situatie ook (top+hd). Heb ruim een week geleden maar eens gemaild en kreeg zojuist het volgende andtwoord van de CD klantenservice: "Wij versturen alle kaarten in bundels. U kunt uw nieuwe kaart volgende week verwachten."

Dus niet: klanten met HD pakket eerst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cat
ik heb het top paket + hdmaar nog geen nieuwe smartcard gezien


Hier ook TOP PAKKET + HD maar nog steeds geen kaart, vind het niet zoo een probleem als ik lees wat een ellende er allemaal is met het nieuwe kaartje.

mvg WimG.

TF 7710 HDPVR 160gb Powercam software 19-8-08 (23231)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
Dat de personene die HD afnemen als eerst aan de beurt komen, word door CDS ontkend.
Het gaat per pakket, Toppakket midden maart werd mij verteld.
Als je nu HD hebt of niet.
Afwachten dus.


Ik heb het Entertainment pakket en zou ook nog niet aan de beurt zijn. Ik heb ook het HD pakket en kreeg de kaart al op 4-2-2009. Dus iets zegt mij dat het wel zo is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een settop pakket + hd pakket.

 

Ik was een van de eersten die een nieuwe kaart kreeg.

Tot zover ik mij herinner, was de reden daarvoor, dat MTVHD alleen in seca 3 gecodeert wordt, waarvan de introductie voor begin februari gepland was. (wordt nu 3 maart).

 

Abonnees met alleen het settop pakket zouden als laatsten een seca 3 kaartwissel krijgen.

 

dus....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ik heb een settop pakket + hd pakket.

Ik was een van de eersten die een nieuwe kaart kreeg.
Tot zover ik mij herinner, was de reden daarvoor, dat MTVHD alleen in seca 3 gecodeert wordt, waarvan de introductie voor begin februari gepland was. (wordt nu 3 maart).

Abonnees met alleen het settop pakket zouden als laatsten een seca 3 kaartwissel krijgen.

dus....


Precies.

En het rare is: in de CD nieuwsbrief van januari stond een link naar MTVN HD. Als je die volgde stond er gewoon aangegeven dat de HD abonnementen als eerste aan de beurt zouden komen, juist vanwege die MTV HD en de codering. Ik heb die nieuwsbrief er nu nog eens bijgepakt: en alle links in die mail doen het nog behalve die naar het MTVN HD item....

En ik vind op hun site nu eigenlijk helemaal niets meer terug over MTV HD.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit gehele draadje doorgelezen en ben niet tegengekomen dat je programma's wat je opneemt niet meer kan zien sinds de nw kaart.

Dit vind ik belachelijk van CD. Dit is de reden dat ik een twin tuner decoder heb aangeschaft met harddisk.

Heb trouwens het HD abo.

Zelfs de in de nieuwsbrief aangekondigde goedgekeurde ontvanger. Homecast HS8100 HD werkt na 1 dag niet met de nw kaart met opgenomen programma's.

Triumphs

 

Topfiled 4000 + 7700HDPVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien hiervoor een nieuw onderwerp aanmaken?

De enige verklaring die ik ervoor heb, is dat de codering bij seca 3 elke dag veranderd wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Triumphs
Ik heb dit gehele draadje doorgelezen en ben niet tegengekomen dat je programma's wat je opneemt niet meer kan zien sinds de nw kaart.
Dit vind ik belachelijk van CD. Dit is de reden dat ik een twin tuner decoder heb aangeschaft met harddisk.
Heb trouwens het HD abo.
Zelfs de in de nieuwsbrief aangekondigde goedgekeurde ontvanger. Homecast HS8100 HD werkt na 1 dag niet met de nw kaart met opgenomen programma's.


Hebben de genoemde ontvangers dan niet de mogelijkheid om bijvoorbeeld 's-nachts de opname te decoderen of om gewoon gedecodeerd op te nemen zoals sommige andere ontvangers?

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Triumphs
Ik heb dit gehele draadje doorgelezen en ben niet tegengekomen dat je programma's wat je opneemt niet meer kan zien sinds de nw kaart.
Dit vind ik belachelijk van CD. Dit is de reden dat ik een twin tuner decoder heb aangeschaft met harddisk.
Heb trouwens het HD abo.
Zelfs de in de nieuwsbrief aangekondigde goedgekeurde ontvanger. Homecast HS8100 HD werkt na 1 dag niet met de nw kaart met opgenomen programma's.



Hallo

Geen probleem hier.
De nieuwe kaart werk ook op de twintuner, opgenomen programmas zijn gewoon te zien.
Kan het niet te maken hebben dat je toevallig voor de maandelijkse key wisseling iets hebt opgenomen en daardoor dus nu niet meer is te zien is ?!

Overgens werken hier Filmnet 1 tm 3 niet, alle andere zenders zijn tijdelijk ( 3 weken ) open.

Gr CJG

Astra 19.2 / Hotbird 13

Humax 5300 & Topfield PVR 5500

Schotel 80 cm Quad LNB / Disecq

Aston 1.07 , X-Cam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...