Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag nieuwe kaart ontvangen. Deze in de ontvanger gedaan en weldra beeld. Nu mijn vraag over de activatie. Wie kan mij uitleggen hoe het kan dat wanneer ik mijn nieuwe kaart in mijn goedgekeurdeontvanger heb gedaan daarna de oude kaart niet meer werkt? Canaldigitaal weet toch niet het tijdstip, dat ik de kaart in mijn ontvanger stop. en zolang de nieuwe niet werkt, zal de oude moeten blijven werken.

Gerrit

Geplaatst:

Nuja, met een gecertificeerde box is vanalles mogelijk.

De firmware kan registreren dat er een werkende seca3 pas in zit en een bitje omzetten in de firmware waardoor seca2 pasjes voortaan niet meer werken.

Wel lullig als buur even langskomt met zijn nieuwe seca3 pas die hij in zijn niet gecertificeerde ontvanger niet aan de praat kan krijgen. frown

Geplaatst:

De oude kaarten werken nog gewoon hoor tenminste hier met de dreamboxxen wel.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Met de Clarke Tech ook. Datum staat op 28/02/2009.

Daarna zal het wel einde oefening zijn voor die kaart.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:
Origineel bericht van: MacGuinness

Datum staat op 28/02/2009.

Misschien je ze beide activeren. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Dan heb je de maandelijkse update gemist.

De nieuwe kaart is geactiveerd bij je aangekomen. Daar staat het pretpakket op. de oude kaart wordt volgens cds 24 februari uitgeschakeld.(tenminste voor degene die bij de eerste uitgeefronde de kaart hebben ontvangen)

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:
Origineel bericht van: youriy

De nieuwe kaart is geactiveerd bij je aangekomen. Daar staat het pretpakket op. de oude kaart wordt volgens cds 24 februari uitgeschakeld.(tenminste voor degene die bij de eerste uitgeefronde de kaart hebben ontvangen)

Ik had het over de oude kaart.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

-------citaat van cd----------

Het ligt in de bedoeling dat de oude smartcard 3 weken, nadat deze bij de abonnee bezorgd is, uit te schakelen.

Dit staat los van het moment waarop men de nieuwe smartcard in de ontvanger doet.

Wij adviseren om de nieuwe smartcard direct te plaatsen om uitval van beeld te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Henk,

Klantenservice CanalDigitaal

---------einde citaat-------------

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:
Origineel bericht van: youriy

Ik had het over de oude kaart.

ja dat zeg ik, dan heb je de maandelijkse update gemist.hij moet nou op 2009/3/31 staan.

en de rest betreft info over waar dit topic over gaat.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Is opgelost en kan op slot. wat was aan de hand. Toen ik de oude kaart in mijn ontvanger terug stopte gaf hij even beel en stoen stond de zaak stil. Nieuwe kaart er weer in en weer beeld. Vandaag oude kaart er weer in en ja hoor weer beeld. Dus gisteren is er een onverklaarbare kleine storing geweest hier op het moment dat ik de kaart (seca2) terug in de ontvanger deed. Met andere woorden dus niks aan de hand.

groeten Gerrit

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen