Gast m.boretti Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Mag ik mijn vraag hier stellen: ik heb al eerder onder receivers de vraag gesteld, maar geen bevredigend antwoord gekregen. Ik heb een M-vision 9085 Netversie. Ik wilde nieuwe software in het apparaat zetten, maar de ontvanger herkent de usb ingang niet meer. Uiteraard heb ik het apparaat al gereset naar de fabrieksinstellingen, maar nogmaals geen herkenning van de usb ingang. Ook het aansluiten van een harde schijf, wordt niet herkent. Wie heeft een oplossing?
Sjattuh Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Heb je nog garantie? Lijkt erop dat je USB gewoon het leven heeft gegeven. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Ome Merde Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 jouw probleem is niet computer-gerelateerd. het is tevens niet toegestaan te crossposten. hou het aub bij je oorspronkelijke topic, wel zo duidelijk. link : http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1620130#Post1620130 merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten