Jan Ambers Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Hoe een *.odt file openen met MS-Office-97? Het zou een "open office file moeten zijn, en ik heb een converter gedownload, van de MSoffice site, maar noch excel-97, noch word-97 luk thet niet, de installatie van de converter was OK!
Big fellow Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Download open office, open het bestand en sla het op in een office 97 formaat... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Psychosammie Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Zou dat "97" iets met een jaartal kunnen zijn? Dus 1997? Vorig millennium dus? Conclusie: Heel snel van je PC halen die rommel en Open office installeren. Sorry! Een beetje sarcasme moet kunnen op z'n tijd Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sjattuh Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Zou dat "97" iets met een jaartal kunnen zijn? Dus 1997? Vorig millennium dus? Conclusie: Heel snel van je PC halen die rommel en Open office installeren. Sorry! Een beetje sarcasme moet kunnen op z'n tijd Tenzij hij het heeft draaien op een 386... dan zou ik het houden Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen