Ga naar inhoud


[DM7025] Een opvolger voor Ronaldd?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Omdat we al lang niet meer van Ronaldd gehoord hebben, ben ik zelf eens aan het kokkerellen geslagen. 't Is me al gelukt om van de dagelijkse stand een image te bakken voor m'n 7025 en dat op de dreambox te draaien. Maar dan heb ik een kaal image (zij het met Oudeis' zijn EPG patch erin), en geen CCcam en andere toevoegingen.

 

Op Ronaldd's site staan een aantal diff files met de wijzigingen, maar deze zien er behoorlijk verouderd uit dus die zijn niet meer echt van toepassing.

 

Enfin, ik ga de komende weken daar eens een af en toe een avondje aan besteden en eens kijken of er een "MiLo" image te bouwen is, in de stijl van Ronaldd dus met weinig fratsen. Mijn streven is dat je dan - net als bij Ronaldd - het image erop zet en meteen beeld hebt op Nederland 1.

 

Mochten er geintesseerden zijn, meldt u aan. Ik ben met name geinteresseerd in tips van mensen die ook al images gebakken hebben, en in de wijzigingen die Ronaldd gemaakt heeft, of die willen bijdragen aan code (zoals bijvoorbeeld de internet EPG plugin).

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: JBnl
maar standaard geen cc-cam erin ?


Nou, ik streef naar:
Origineel bericht van: MiLo
het image erop zet en meteen beeld hebt op Nederland 1


dus een softcam zit er dus standaard in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Milo,

 

Ik heb een request voor een aanpassing.

 

Ik heb een patch voor NETcaster.

En een patch voor de omschrijving van de opnames etc.

 

Wil je die hebben? Zo ja, per PM of email?

 

gr,

BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat het wel weten als ik een "Hello World" image heb: Een image met wat eigen aanpassingen zals CCcam onder source control, pas dan kan ik serieus aan features gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie uitdaging, alvast succes gewenst.

Heb ooit eens ergens gepost over het invoegen van TVersity, of dit mogelijk is. Ben totaal niet thuis in image-bakwerk, maar had toen het idee dat dit ook voor Dreambox zou moeten kunnen. Gebruik het zelf op de Xbox360 en het werkt fantastisch. Kreeg er toen verder geen reacties op, dus nam ik aan dat dit niet mogelijk was. Nu zag ik pas in Nabilo de Plugin Tversity, maar krijg het daar niet werkend.

Als het werkend te maken is, heb je volgens mij met één plugin een totale mediaspeler voor foto, muziek, internettv en film in allerlei formaten, volgens mij zelfs HD.

Als je het hebt over weinig fratsen, zou je het met één frats wel super geregeld hebben. Misschien kan je eens kijken naar mogelijkheden?

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoera!

 

De eerste mijlpaal is bereikt: Een image dat meteen beeld geeft op Nederland 1 (mits je er de smartcard in hebt zitten natuurlijk).

 

CCcam zit er dus in, evenals de Mediahighway EPG en de patch van Oudeis om externe EPG ophalen mogelijk te maken.

 

Verder is het gewoon een kaal Enigma2 image.

 

Aangezien er nu gekeken en opgenomen moet worden, is het voor vanavond gedaan met testen....

 

Mijn volgende opdracht: Wijzigingen die ik heb aangebracht onder source control brengen en -als dat eenvoudig mogelijk is- publiek maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik erg op prijs zou stellen zou de EPG modificatie zijn die PLi in de image heeft zitten, deze werkt perfect voor de Engelse Freesat zenders, ik heb een complete week EPG op BBC, ITV, Channel4 (inclusief more4) en Five.

Voor de NL zenders heb ik met de laatste Pli Jade2 op mijn 7025+ 2 dagen EPG.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...