Ga naar inhoud


[DM7025] Een opvolger voor Ronaldd?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een nieuw image online gezet:

http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download

 

De Freesat EPG patch zit erin, was even wat knutselen vanwege conflicten met mijn eigen en oudeis zijn patch. Als ik nu naar de BBC zap dan krijg ik heel langzaam de EPG binnen, tot zondag ongeveer. Is dat wat de patch moest bewerkstelligen?

 

Verder ben ik met de feed bezig. Die is nu nog ruim 100 MB (2300 files), en dat betekent waarschijnlijk dat het even duurt om de feed list te krijgen, daar zal ik nog iets aan moeten doen. Ik heb de Netcaster en de IMDB plugin geprobeerd, en die werken nu wel. Mijn uplink is sloom, dus het duurt nog een half uurtje voor ze online staan.

 

Je kunt de feed testen door /etc/ipkg/official-feed.conf te wijzigen naar:

src/gz official http://www.milosoftware.com/dreambox/feed/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

He Milo,

 

Eerst even feliciteren met je eerste image.Uit nieuwsgierigheid erop gezet.Lekker kaal image.Daar houd ik wel van.Voordeel is dat je de box kan inrichten zoals jij hem gebruikt.Aan het uiterlijk valt nog wel wat te sleutelen maar dat is nu nog niet zo van belang.Wat mij opviel was snel zappen en via de ingeschoten zenderlijst kreeg ik de favorieten niet te zien.

Ik volg het draadje op de voet dus keep up the good work.

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronald10
He Milo,

via de ingeschoten zenderlijst kreeg ik de favorieten niet te zien.


Hoi,

Zie: instellingen/systeem/diversen: meerdere boeketten toestaan, zet deze op ja en dan zie je ook je favorieten. Was voor mij ook even zoeken. Staat bij sommige images op nee.

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tosje
Ik heb nu een nieuw image online gezet:
http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download

spijtig kan ik deze niet downloaden, of het ligt aan mij?
The requested URL /dreambox/nl/milo-image-dm7025-20090223092546.nfi was not found on this server.

grtz


Hier idem, kan de image niet downloaden

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tosje
spijtig kan ik deze niet downloaden, of het ligt aan mij?


Lag aan mij, ik had het pad van de link vernaggeld in mijn update. Is nu gerepareerd, en de download werkt nu weer.

(NB: Mijn hosting heeft 25GB storage en 250GB/maand verkeer, dus ik heb ruimte zat hoor. Evengoed bedankt voor het aanbod, maar ik kom wel toe met deze ruimte denk ik)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De WebInterface was helemaal kaputt, ik heb voor de volgende release een patch gemaakt die het probleem voorlopig oplost.

 

Op de images van 22 en 24 feb kun je de volgende plugin downloaden en installeren, dan heb je een werkende WebIf (geen idee wat er allemaal stuk is gegaan door mijn workaround, maar de streaming enzo doet het dan weer).

 

http://www.milosoftware.com/dreambox/fee...4-r0_mipsel.ipk

 

Deze zit niet in de normale "feed", daar werk ik nog aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe dag, een nieuw image.

 

Sinds gisteren is dit mijn favoriet aan het worden, hij draait intussen naar mijn volle tevredenheid.

 

Meeste tijd zat in het uitvogelen van waarom sommige plugins niet willen, met name de WebServer. Bleek te komen doordat BarryAllen een "patch" plaatst in de webserver plugin, en die sloopte hem. Daar heb ik nu een workaround voor ingebakken, en die werkt goed.

 

Verder heb ik Ronaldd's code overgenomen om "backup" data terug te zetten, zodat je na een flash meteen door kunt werken zonder handmatige acties.

 

Er zit nu ook een MountManager in, met netwerk browser, errug fancy en hoef je niet meer share namen in te "sms"en met de afstandsbediening.

 

Hij staat op de download pagina:

http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download

 

Volgende opdracht is verbeteren van de installatie, en het kunnen downloaden van settingslijsten, onontbeerlijk voor nieuwe gebruikers denk ik. Ik heb tot nu toe alleen met settings van m'n andere image gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt goed, ik mis wel nog de Ronaldd skin die standaard bij zijn installatie erop gezet wordt. Via het downloadmenu kun je geen andere skins downloaden.

Ook die tunervoorkeur zou handig zijn die je ook in Pli terug kunt vinden in de systeeminstellingen onder rubriek diversen helemaal op het einde.

 

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad was ik nog vergeten te melden. ik kon slechts 1 mount aanmaken op mijn server waar ik wel 2 aparte shares gemaakt heb.

het programma vraagt me steeds de bestaande te overschrijven.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fransken
het mounten van de cf en de hdd gaat hier niet automatische


Wat bedoel je daarmee?

Ikzelf heb er een HDD en een CF in zitten, en beiden werken gewoon prima. Misschien wel beter zelfs want hij voert ook netjes de hddparm scripts (voor DMA en Sleep) uit die de meeste andere images (Gemini, PLI en Ronaldd) niet uitvoeren omdat ze die alleen op de CF kaart uitvoeren in plaats van ook op de harddisk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...