arnoldl Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Geplaatst: 13 maart 2009 zou nu opgelost moeten zijn. grabber script geupdate naar nieuwste versie.
Walli Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Same problem here ! Nogmaals de vraag, met deze plugin wordt automatisch ververst ? Of moet ik nog bij EPG Setup in het blue panel wat instellen ?
satfly Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: arnoldl zou nu opgelost moeten zijn. grabber script geupdate naar nieuwste versie. Ja, nu lijkt hij weer compleet. Bedankt! Wordt er trouwens ook een logfile gemaakt bij het draaien van jouw XMLTV-importer? Keep firing, Assholes!
satfly Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: Walli Same problem here ! Nogmaals de vraag, met deze plugin wordt automatisch ververst ? Of moet ik nog bij EPG Setup in het blue panel wat instellen ? Hij ververst automatisch als je de inhoud van xmltv.dat goed leest en aanpast. De EPG Setup in het blue panel van je image heeft daar geen invloed op. Keep firing, Assholes!
arnoldl Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: satfly Wordt er trouwens ook een logfile gemaakt bij het draaien van jouw XMLTV-importer? Nee, helaas niet. nu wordt alle debug output gewoon naar de output geschreven, dus als je enigma via terminal start heb je wel debug output. een (optionele) log file zou mooi zijn...mocht ik de tijd vinden zal ik er eens naar kijken. grtx , arnold
Neptunus Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Is het ook mogelijk om van de server een epg.dat file naar je pc te downloaden of werkt het zo niet? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
B17 Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Moet die update ergens gedownload worden om te installeren...? B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Walli Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Na een re-install werkt de plugin ook weer voor NL1 etc. op DM800HD
arnoldl Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Geplaatst: 15 maart 2009 neehoor , als het goed is zou hij vanzelf weer moeten gaan werken voor die zenders. de xmltv file op de server was incompleet, dit is vrijdag verholpen..dus vanaf zaterdag zou het weer compleet moeten zijn. grtx
Dolf Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Ik heb geprobeerd om deze plugin te installeren. Echter tijdens het installeren met telnet zie enkele errors, er zou niet genoeg ruimte zijn. De map /etc/epgimport wordt dan ook niet gemaakt. Na een reboot start de box niet meer goed op, diverse gekleurde schermen komen voorbij. Het is mij wel gebruikt om de plugin te removen waarna de box weer gewoon opstart. Echter bij applicaties staat de plugin er nog wel tussen. Wat doe ik fout? Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
arnoldl Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Geplaatst: 18 maart 2009 Origineel bericht van: Dolf Ik heb geprobeerd om deze plugin te installeren. Echter tijdens het installeren met telnet zie enkele errors, er zou niet genoeg ruimte zijn. De map /etc/epgimport wordt dan ook niet gemaakt. Na een reboot start de box niet meer goed op, diverse gekleurde schermen komen voorbij. Het is mij wel gebruikt om de plugin te removen waarna de box weer gewoon opstart. Echter bij applicaties staat de plugin er nog wel tussen. Wat doe ik fout? Dolf. ik vermoed, dat je echt te weinig ruimte meer hebt op je box.
Dolf Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Wat is de commando in via telnet om de vrije ruimte op te roepen? VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
TheMystery Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Origineel bericht van: Dolf Wat is de commando in via telnet om de vrije ruimte op te roepen? df -h VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Aanbevolen berichten