digitaal kijker Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Origineel bericht van: arnoldl ik vermoed dat je de programma info maar naar 1 kanaal kunt importeren.... ik heb de info van één kunnen linken aan de kabel zender van één en de DVB-T zender van één en de HD versie door de juiste id van de zender op te geven die gelinkt wordt aan de download link voor de epg info van één. hoop dat je het een beetje snapt wat ik bedoel. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
peter-nmgn Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 zijn er problemen?? spontaan word de epg niet meer geupdate.... Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Dolf Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Hier (nog) niet. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
duzz Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Voor de liefhebbers. Aan de extended.xmltv file zijn nu de volgende kanalen toegevoegd: NGC HD: channel-id=304.chello.nl Discovery HD: channel-id=302.chello.nl Omdat ik zelf alleen maar de epg.dat file gebruik kan ik niet testen of bij het importeren van de XML file in PLI of Milo images te tijden goed staan. In de epg.dat file staan de tijden nu goed, mocht het in de xml-import niet goed staan kan ik dat zo aanpassen.
Kopernikus Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Origineel bericht van: duzz Voor de liefhebbers. Aan de extended.xmltv file zijn nu de volgende kanalen toegevoegd: NGC HD: channel-id=304.chello.nl Discovery HD: channel-id=302.chello.nl Omdat ik zelf alleen maar de epg.dat file gebruik kan ik niet testen of bij het importeren van de XML file in PLI of Milo images te tijden goed staan. In de epg.dat file staan de tijden nu goed, mocht het in de xml-import niet goed staan kan ik dat zo aanpassen. @duzz Thx! Heb jij soms een update van de xmltv.dat waar alle kanalen in staan uit de extended.xmltv ? Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
FNONAMUS Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Een beetje laat, maar ik vind het een geweldige toevoeging voor de DM's! Ik zit hier even met het progje te klooien met de exacte instelling van de diverse zenders. Bij de standaard zenders heb ik meestal max. 2 dagen EPG. Heeft de volgorde van mijn zenderlijst nog invloed op EPG-import? SKY helemaal niks, alleen de 2 programma's, ik begrijp niet wat ik daar moet aanpassen, 2x een boel pagina's met opmerkingen lezen is wel erg veel gevraagd voor nieuwelingen als mij kan je de de iets uitgebreidere uitleg ook meesturen in de download? Kan je de optie die direct na de opstart komt (dat keuze bericht) zo maken dat als je niks drukt hij automatisch update, mijn vrouw wordt nogal nerveus als ze het ziet ;-) Todays dummy is tomorrows expert!
Apple740 Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Origineel bericht van: duzz Voor de liefhebbers. Aan de extended.xmltv file zijn nu de volgende kanalen toegevoegd: NGC HD: channel-id=304.chello.nl Discovery HD: channel-id=302.chello.nl Omdat ik zelf alleen maar de epg.dat file gebruik kan ik niet testen of bij het importeren van de XML file in PLI of Milo images te tijden goed staan. In de epg.dat file staan de tijden nu goed, mocht het in de xml-import niet goed staan kan ik dat zo aanpassen. Omg, eindelijk wat HD kanalen, mijn dank is zeer groot. Juist de HD kanalen van CDS zijn fijn om in deze plugin te hebben, aangezien Mediahighway ze niet ondersteunt. Alleen de goedgekeurde Philips bakken met Nagraguide aan boord hebben een HDTV EPG. Op UPClive staat ook de EPG van Voom-HD, handig voor diegene die Voom-HD van Thor af plukken. Zou dus ook zeer welkom zijn in de file.
Harley Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Beide HD kanalen nog geen EPG? NGC Wild ook nog niet trouwens. VU+ Duo2 - PrismCube
arnoldl Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: FNONAMUS Een beetje laat, maar ik vind het een geweldige toevoeging voor de DM's!THANKS Ik zit hier even met het progje te klooien met de exacte instelling van de diverse zenders. Bij de standaard zenders heb ik meestal max. 2 dagen EPG. Heeft de volgorde van mijn zenderlijst nog invloed op EPG-import?nee volgorde maakt niks uit, SKY helemaal niks, alleen de 2 programma's, ik begrijp niet wat ik daar moet aanpassen, 2x een boel pagina's met opmerkingen lezen is wel erg veel gevraagd voor nieuwelingen als mij kan je de de iets uitgebreidere uitleg ook meesturen in de download?sky epg werkt alleen op pli of milo images. daarvoor enkel in de file radiotimes.dat enabled op 1 zetten. Kan je de optie die direct na de opstart komt (dat keuze bericht) zo maken dat als je niks drukt hij automatisch update, mijn vrouw wordt nogal nerveus als ze het ziet ;-)dat is nu al het geval..als ze niet zenuwachtig op exit drukt gaat het goed. het is trouwens de bedoeling om een tijd in te stellen zodat hij dit snachts doet. bij opstarten is een beetje onhandig vind je niet?
arnoldl Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: Kopernikus Voor de liefhebbers. Aan de extended.xmltv file zijn nu de volgende kanalen toegevoegd: NGC HD: channel-id=304.chello.nl Discovery HD: channel-id=302.chello.nl Omdat ik zelf alleen maar de epg.dat file gebruik kan ik niet testen of bij het importeren van de XML file in PLI of Milo images te tijden goed staan. In de epg.dat file staan de tijden nu goed, mocht het in de xml-import niet goed staan kan ik dat zo aanpassen. @duzz Thx! Heb jij soms een update van de xmltv.dat waar alle kanalen in staan uit de extended.xmltv ? Greetz, Kopernikus [/quote als het goed is zouden zo ongeveer alle zenders uit de extended xmltv file al in de .dat moeten staan.. buiten dan die twee nieuwe, heeeft iemand die al toegevoegd..kan ze nu namelijk niet opzoeken... btw thanks duzz
arnoldl Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: Harley Beide HD kanalen nog geen EPG? NGC Wild ook nog niet trouwens. heb het zelf nog niet getest , maar zonder aanpassing van de .dat file werkt dit ook niet. de zenders moeten nog "gekoppeld" worden.. grtx , arnold
Apple740 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 De HDTV kanalen zie ik nog geen EPG bij mij, maar dat kan ook aan mij liggen. Ben nog vrij groen in Dreamboxland. Wat ik gedaan heb is het volgende: In /etc/epgimport/xmltv.dat de volgende regels toegevoegd: id="302.chello.nl">1:0:1:1b67:0c88:0003:00eb0000:0:0:0:</channel> <!-- discovery hd --> <channel id="304.chello.nl">1:0:1:1b6c:0c88:0003:00eb0000:0:0:0:</channel> <!-- ngc hd --> </channels> </package> De rode channelcode heb ik gevonden door met makeref.vbs de kanaalcodes uit te lezen. Zou het nu moeten werken of doe ik iets fout?
Harley Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: arnoldl Origineel bericht van: Harley Beide HD kanalen nog geen EPG? NGC Wild ook nog niet trouwens. heb het zelf nog niet getest , maar zonder aanpassing van de .dat file werkt dit ook niet. de zenders moeten nog "gekoppeld" worden.. grtx , arnold Graag wat koppel uitleg. VU+ Duo2 - PrismCube
duzz Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Ik zag wel dat de programme tag van de upc kanalen eerst de stop tijd laat zien en daarna de start tijd (net andersom dus). Voor het genereren van een epg.dat file geen probleem maar misschien werkt dit niet goed voor de importfunctie. Ik zal er nog wel even voor zorgen dat deze gegevens net als de andere kanalen in de file komen te staan. Wordt niet eerder dan vanavond maar ik geef wel ff een seintje als de nieuwe files online staan. Verder heb ik ook een full epg.dat op mijn site staan (met wat engelse kanalen). Deze is op dit moment corrupt dus graag alleen de lite versie gebruiken voor de mensen die de epg.dat downloaden (de link in 1 van mijn vorige posts).
Harley Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Waarom krijgen deze gewaardeerde heren geen rechten zodat ze hun 1e post kunnen aanpassen. Hoef je niet steeds het hele topic door te spitten. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten