duzz Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 ik zou de epg.dat opslaan als /media/hdd/ext.epg.dat. dan /usr/bin/enigma2.sh file aanpassen. Voor de regel: Code: LD_PRELOAD=/usr/lib/libopen.so.0.0 /usr/bin/enigma2 deze regel zetten: Code: [ -f /media/hdd/ext.epg.dat ] && cp /media/hdd/ext.epg.dat /media/hdd/epg.dat zo heb ik het ook in gemini en dan werkt het
Harley Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Werkt weer hier na uitleg van arnold, moet hij maar even uitleggen. Kan ie vast beter als ik VU+ Duo2 - PrismCube
TheMystery Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Komt deze plugin oko nog voor enigma1? VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
arnoldl Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Geplaatst: 12 februari 2009 @duzz .. hoho dat gaat zo nie werke nie.. de bestandsnamen die ik gebruik zijn anders , en dat toevoegen aan enigma2.sh doet de plugin zelf bij instalatie. dus zelf aanpassen zou niet nodig moeten zijn. @all zoals harley al vermelde, ook bij hem werkt het nu op gemini. de instellingen uit zijn screenshot zijn goed, dus gemini gebruikers zo instellen. wel even opletten dat als random op 1 staat de plugin 0-60 minuten later begint als de ingestelde tijd. als je er dan op zit te wachten, kan je lang wachten graag, na testen wel weer op 1 zetten, bij download. dit om een overbelaste server om 5:00 te voorkomen.
arnoldl Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Geplaatst: 12 februari 2009 Origineel bericht van: TheMystery Komt deze plugin oko nog voor enigma1? nee , voor enigma1 moet zoiets al kunnen via de mv plugin. vraag me niet hoe, geen idee. maar moet vast wat over te vinden zijn op dit forum.
skippie1770 Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 now i have another problem here : can it be that the plugin is effecting my Inadyn because it won't startup anymore since this morning ? sorry voor het engels, ben gewend om engels te praten lol Inadyn start niet meer op sinds deze morgen. Kan het zijn dat de epg plugin een conflict geeft aan Inadyn zodat deze niet meer werkt. Na een reboot werkt het nog steeds niet. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Harley Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Origineel bericht van: arnoldl @duzz .. hoho dat gaat zo nie werke nie.. de bestandsnamen die ik gebruik zijn anders , en dat toevoegen aan enigma2.sh doet de plugin zelf bij instalatie. dus zelf aanpassen zou niet nodig moeten zijn. @all zoals harley al vermelde, ook bij hem werkt het nu op gemini. de instellingen uit zijn screenshot zijn goed, dus gemini gebruikers zo instellen. wel even opletten dat als random op 1 staat de plugin 0-60 minuten later begint als de ingestelde tijd. als je er dan op zit te wachten, kan je lang wachten graag, na testen wel weer op 1 zetten, bij download. dit om een overbelaste server om 5:00 te voorkomen. Dus even ter verduidelijking, bij testen random ook even op 0 zetten. Krijg je gelijk de pop-up. thx arnold, EPG tot dinsdag nu VU+ Duo2 - PrismCube
arnoldl Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Geplaatst: 12 februari 2009 @skippie , kan het me bijna niet voorstellen... pobeer die plugin anders eens te verwijderen en opnieuw te instaleren.. lukt het dan nog niet stuurn dan ff een pm'tje dan kunnen we ff verder kijken grtx , arnold
skippie1770 Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 hoe kan ik die plugin opnieuw installeren ? ze staat niet in de plugins voor downloads. De enige oplossing dan is de image opnieuw installeren. raar !!! na het installeren via BA van een nieuwe image op USB werkt inadyn plots wel ??? héél raar. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
TheMystery Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Oke ik vind de mv plugin alleen wat onduidelijk. is het ook niet mogelijk via de epg.dat? Iemand misschien al getest? VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Neptunus Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Origineel bericht van: arnoldl @duzz .. graag, na testen wel weer op 1 zetten, bij download. dit om een overbelaste server om 5:00 te voorkomen. Of je stelt een exacte tijd zoals bijvoorbeeld 10:11 uur of zoiets, toch? Bij mij gaat de box standaard om 02:00 's-nachts uit en om 15:00 uur de volgende dag weer standaard aan. Ik stel de tijd op 01:45 's-nachts in. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Ik heb een probleem met Gemini: steeds als ik opnieuw opstart staan de oude instellingen er weer zoals bijvoorbeeld gemini.epg.dat en bijvoorbeeld de duration% in de epg terwijl ik die instelling heb veranderd en daarna opgeslagen. wat kan de oorzaak zijn en is hier iets aan te doen? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Transpondertje Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Mooie plugin Maar wil hem s'nachts laten updaten maar moet eerst voor ja updaten kiezen kan dat ook automatisch ? VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100
Neptunus Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Nog een probleem, ik wilde "het mooiste meisje van de klas" vanavond op Nederland 1 opnemen maar het programma staat niet in de lijst. Uiteraard ligt die niet aan de makers maar aan de aanvoer die niet compleet is. Ik heb het verder nog niet nagekeken of er meer hiaten zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten