Ga naar inhoud


[enigma2] xmltv-importer plugin (meerdaagse epg)


arnoldl

Aanbevolen berichten

Hmmmz,

 

 

ik had me nog niet gestoord aan 1 uur ernaast staan issues, maar vanwege de vele meldingen heb ik ook even gekeken.

De volgende zenders gecontroleerd, NED1 RTL4 SBS6 Film1.1 en Ketnet/Canvas

Bij mij staat alles keurig op tijd (heb vanavond gekeken en heb geen MHW of andere zaken actief die issues zouden kunnen verbergen)

Ik gebruik deze http://www.buiteronline.nl/epg/nl.xmltv.gz file, op Gemini 4.1

 

Wellicht is het handig als mensen die issues hebben het onderscheidt aangeven hoe ze importeren, dat maakt het voor Arnold een stuk makkelijker. Daar bedoel ik dan mee, direct EPG data invoer (alleen mogelijk met PLi en Milo maar je moet 't nog wel aanzetten wink ) of EPG.DAT klaarzetten en dan Enigma rebooten

 

 

mvrgr

 

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij mij is de ene zender wel goed, en de andere scheelt een uur. Of de zender lijkt in eerste instantie goed, maar treedt het tijdsverschil een stukje verderop in de EPG op.

Geen touw aan vast te knopen.

 

Ik gebruik de extended xmltv file van buiteronline (vanwege HDTV kanalen die daar op te vinden zijn), en de image is Pli. Om de dag trek ik (automatisch, vanuit stand-by) een verse EPG binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het hangt van de instelling van <patched> af.

 

als je inleest via de pli methode (dus patched op 1) dan treed er een uur verschil op.

anders niet. (tneminste bij de nl.xmltv.gz file, andere files nog niet getest)

 

Ben al redelijk op weg met de oplossing, was echter toch iets meer zoeken als ik tijd had gisteren.

Moet vanavond wel lukken.

 

grtx , arnold

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft dat sommie kanalen wel kloppen en andere niet: het is dan wel handig om even aan te geven welke kanalen niet goed gaan. Ik wil met alle plezier ervoor zorgen dat de file goed wordt maar dan ben ik wel afhankelijk van feedback.

 

Zoals ik al eerder zei gebruik ik zelf de epg.dat en niet import en, de voor mij belangrijke, kanalen zijn goed. Ik heb wel de mogelijkheid om te testen met de import dus geef aub even aan welke kanalen niet goed zijn.

 

Bij kanalen waarbij de eerste paar dagen wel goed zijn en daarna niet ligt aan het feit dat de canal digitaal data van de eerste paar dagen correct is. De data in de file is dus waarschijnlijk niet goed voor dit kanaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk je dan wel een paar dagen vooruit.

 

Dit omdat de c+ epg de eerste twee dagem overschrijft met de goede tijden.

 

Dus kijk in de webinterface even voor een zender een dag of 3 vooruit..

of zoek even in de webinterface op bv "goede tijden'dat zou om 20.00 moeten beginnen.

 

en laat even weten of dat ook goed staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga die vanavond eens proberen op mijn dm800 met de nab. darkholev0.9

 

kben benieuwd.

en gelijk ook eens proberen op mijn kathrein met Enigma2.

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar ff op pagina 4 van deze topic...........

2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...