mav3r1ck Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Is het 1 uur EPG tijd/data verschil met deze plugin opgelost? mAV _________ @#^#^@^@^$#&%*$^&
Apple740 Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Origineel bericht van: arnoldl ok dan kan dit wel... kan er iemand bevestigen dat de bovengenoemde setting werken? dan zal ik ze meenemen in de nieuwe versie.. Je bedoelt het koppelen van de Sky SD EPG aan de HD kanalen? Ik heb dit vooralsnog alleen nog maar bij Skysports 1/2/3 gedaan en dit werkt prima.
DreamboxNewbie Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Arnold, ik heb weer last van een uur tijdsverschil, bvb op vtm begint het nieuws nu op 16:45 en 18:00 ipv 17:45 en 19:00 Ik gebruik pli (patched =1), het bestand van druzz. Ik heb het bestand van druzz eens bekeken met een editor, daar staan de gegevens wel juist in. Bizar.
Harley Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Origineel bericht van: mav3r1ck Is het 1 uur EPG tijd/data verschil met deze plugin opgelost? mAV _________ isat.nl nope helaas VU+ Duo2 - PrismCube
arnoldl Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Geplaatst: 24 april 2009 hallo all , Nieuwe versie staat online (v0.6) http://www.carshopfortuin.nl/div/xmltvimport.zip had hem eerder klaar willen hebben , had het mooier willen oplossen ,en had hem beter willen testen...maar helaas :-) maar volgens mij werkt hij.. + offset instelling + import starten vanaf plugin menu succes ermee... grtx , arnold
DreamboxNewbie Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 nieuwe versie is geinstalleerd, ik heb de offset wel op nul moeten zetten (patched = 1, Pli) in tegenstelling tot wat er in de documentatie staat. De gegevens van de Belgische zenders ziener in ieder geval OK uit. Morgen zal ik nog eens controleren.
Harley Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Werkt nu goed, offset op +0100. Handmatige update is ook handig. Mis alleen nog steeds de HD zenders. VU+ Duo2 - PrismCube
aardbeì Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Hoi Arnold, ook geupdate, heb Gemini 4.1 in flash. Bij mij werkt handmatig updaten niet, als je op o.k. klikt om bij applicaties epgimport te activeren gebeurt er niets zodra ik weer tijd heb zal ik 'm eens volledig deinstalleren en 0.6 installeren om te kijken of dat beter gaat maar nu lonkt er eerst een kampeervakantie waarvoor ingepakt moet worden enzo :-) mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
arnoldl Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Geplaatst: 25 april 2009 Origineel bericht van: aardbeì Hoi Arnold, ook geupdate, heb Gemini 4.1 in flash. Bij mij werkt handmatig updaten niet, als je op o.k. klikt om bij applicaties epgimport te activeren gebeurt er niets zodra ik weer tijd heb zal ik 'm eens volledig deinstalleren en 0.6 installeren om te kijken of dat beter gaat maar nu lonkt er eerst een kampeervakantie waarvoor ingepakt moet worden enzo :-) mvrgr mmm laat maar ff weten of het werkt na een verse install.. anders gaan we ff foutzoeken. grtx , arnold
aardbeì Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Origineel bericht van: arnoldl Origineel bericht van: aardbeì Hoi Arnold, ook geupdate, heb Gemini 4.1 in flash. Bij mij werkt handmatig updaten niet, als je op o.k. klikt om bij applicaties epgimport te activeren gebeurt er niets zodra ik weer tijd heb zal ik 'm eens volledig deinstalleren en 0.6 installeren om te kijken of dat beter gaat maar nu lonkt er eerst een kampeervakantie waarvoor ingepakt moet worden enzo :-) mvrgr mmm laat maar ff weten of het werkt na een verse install.. anders gaan we ff foutzoeken. grtx , arnold oke, probleem zat tussen stoel en toetsenbord, ik had 'm in xmltv gedisabled omdat mijn schoonmoeder op het huis past en de reboot heel af en toe wel eens misgaat. dan zou ze geen tv hebben, en als je 'm dan enabled moet je wel ff enigma herstarten... (zoals ik al zei, probleem zat tussen stoel en toetsenbord ) mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
nlrela Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Bij mij werkt het met de versie 0.6 weer perfect ! Als Dream dit eens in de standaard images zou inbouwen .... 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
the_knarf Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Ik krijg de UK import niet goed? (epg blijft leeg) enabled staat op 1 offset staat op+0100 Ik zie geen enigma_patched regel, kan dit het probleem zijn? Ik draai op MiLo image (25-04-2009)en die is volgens mij patched Het starten vanuit plugin menu is een mooie toevoeging. GigaBlue QUAD plus 4XS2
Apple740 Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Origineel bericht van: Harley Mis alleen nog steeds de HD zenders. Verwijs je wel naar de 'epg/extended.xmltv.gz' file in de buiteronline.nl link? Standaard wordt naar 'epg/nl.xmltv.gz' verwezen.
Harley Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: Harley Mis alleen nog steeds de HD zenders. Verwijs je wel naar de 'epg/extended.xmltv.gz' file in de buiteronline.nl link? Standaard wordt naar 'epg/nl.xmltv.gz' verwezen. aha thx. Staat er zelfs, moet beter lezen gg Heb nu wel 14 dagen EPG op de NL en BE, maar nog niet op de HD zenders. Bedoel je niet die andere link? VU+ Duo2 - PrismCube
Harley Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Geen HD EPG op alle 3 links, wat wel opvalt is dat op de extended link er geen 1 uur offset nodig is, op de andere 2 wel. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten