Ga naar inhoud


[enigma2] xmltv-importer plugin (meerdaagse epg)


arnoldl

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: arnoldl

@all
De offset tijd blijkt per image,per bron, per importmethode (patched/non patched) en uiteraard per tijdzone te verschillen..



Je hebt ook nog de variabele van verschillende .gz files. Zo gebruik ik de extended, en hiermee is de tijd van o.a. NL1/2/3/Veronica/RTL5 goed, maar loopt de rest fout.
Ik kan dan wel de offset gaan veranderen maar dan lopen de andere kanalen weer fout...

Al met al zit er dus ergens iets niet helemaal lekker. Btw, het volledig uitschakelen van de door CDS uitgezonden EPG zou misschien een start zijn, mogelijk dat deze gegevens de zaak corrupt maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast SatMann

@arnold,

 

ik heb met plezier eerst gevloekt en dan verder geknutseld :D

 

wel mis ik nog de epg van EEN HD en die van NGC HD, DISC HD?

 

zitten die in de xml verwerkt of is dat een probleem met die zenders?

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: arnoldl

@all
De offset tijd blijkt per image,per bron, per importmethode (patched/non patched) en uiteraard per tijdzone te verschillen..



Je hebt ook nog de variabele van verschillende .gz files. Zo gebruik ik de extended, en hiermee is de tijd van o.a. NL1/2/3/Veronica/RTL5 goed, maar loopt de rest fout.
Ik kan dan wel de offset gaan veranderen maar dan lopen de andere kanalen weer fout...

Al met al zit er dus ergens iets niet helemaal lekker. Btw, het volledig uitschakelen van de door CDS uitgezonden EPG zou misschien een start zijn, mogelijk dat deze gegevens de zaak corrupt maken.


Ik heb inmiddels gemerkt dat als ik 'image patched' op '0' zet (desondanks ik met Pli draai), dat alle tijden van alle zenders gewoon kloppen. 'Offset' kan ook gewoon op '0000' blijven.

Aangezien 'patched' op '0' de EPG volledig overschrijft (na restart Enigma), en 'patched' op '1' niet (deze vult alleen aan), vermoed ik dat bij de laatste er conflicten optreden tussen de mediahighway EPG c.q. je huidige EPG gegevens en XMLTV.

Edit: ik zal eens kijken nu ik een keer met patched op 0 heb gedownload, ik in het vervolg weer met patched op 1 kan draaien aangezien patched op 0 de EPG volledig gereset zou moeten hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
@arnold,

ik heb met plezier eerst gevloekt en dan verder geknutseld :D

wel mis ik nog de epg van EEN HD en die van NGC HD, DISC HD?

zitten die in de xml verwerkt of is dat een probleem met die zenders?

SatMann


voor één HD gebruik dit:

<channel id="5">1:0:19:1B76:C88:3:EB0000:0:0:0:</channel> <!-- een HD-->

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand de xmltv.dat file aangepast voor de Vlaamse zenders.

 

Dit zou zeer op prijs gesteld worden.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...