Ga naar inhoud


[enigma2] xmltv-importer plugin (meerdaagse epg)


arnoldl

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: sjama
Werkt nog steeds niet bij mij. Krijg niets meer binnen van Duzz. Ik gebruik ook NewEnigma2 en niet PLI.
Is er iemand bij wie alles nog werkt met NewEnigma2 Versie 2.5 en met de feed van Duzz ?


als je het volgende eens doet in telnet en de output in een pm naar mij stuurd kan ik eens voor je kijken..

init4
enigma2.sh
(via menu plugin laten importeren)
(wachten tot je de prompt weer hebt)
enigma2.sh
(ca 1 min wachten)
cntr-c


deze output (vooraf even telnet buffergroote hoger zetten)even naar mij pm-en dan gaan we kijken wat we kunnen doen.

grtx arnold
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Apple740
'latin-1' werkt aardig bij mij, de lijst is een stuk completer nu. Alleen Sky Premiere en Disney Cine willen nog niet.

Bedankt voor deze tip/fix.

Citaat:
Een symptoom waaraan je dit probleem herkent is dat er xxx.dat bestanden in de /tmp directory staan als de plugin klaar is.


Dit was inderdaad het geval bij mij, vond dat al zo vreemd.


klopt van sky premiere de service reference wel?
er was al eerder geopperd dat die pas verhuist was en dat dus mogelijk de service reference niet meer klopt...

grtx , arnold
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arnoldl


klopt van sky premiere de service reference wel?
er was al eerder geopperd dat die pas verhuist was en dat dus mogelijk de service reference niet meer klopt...

grtx , arnold


Schaam schaam, was idd de service reference vergeten te veranderen in radiotimes.dat. wink
Sky Premiere komt nu ook binnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: arnoldl


klopt van sky premiere de service reference wel?
er was al eerder geopperd dat die pas verhuist was en dat dus mogelijk de service reference niet meer klopt...

grtx , arnold


Schaam schaam, was idd de service reference vergeten te veranderen in radiotimes.dat. wink
Sky Premiere komt nu ook binnen.


mooi , als je hem nu ook nog met we zou willen delen :-) , dan pas ik hem gelijk aan voor de volgende release...
en zetten we de encoding gelijk weer naar latin..

thnks


duhhhhhhh...stom zie nu net dat die al gepost was..laat maar..foutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een fout gevonden in de plugin , waardoor hij niet goed werkt met interne hdd,usb en cf..

zal dit snel fixen....

 

echter wil ik graag wat dingen checken voordat ik de fix uitbreng...

 

kunen de volgende gerbuiks:

-dm7025 met usb,cf of interne hdd

-dm8000 met usb,cf of interne hdd

 

mij de uitkomst van het mount commando in telnet even pmen.

dit om te controleren of de mountpunten hetzelfde zijn, als bij de 800...

 

thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arnoldl
Heb een fout gevonden in de plugin , waardoor hij niet goed werkt met interne hdd,usb en cf..
zal dit snel fixen....


ah, dit kan zijn waarom ik zelf gemaakt xmltv bestanden niet in de epg geduwed krijg (staan op mn NAS die gemount is als hdd )?

iets anders, bij Pli in mijn 800 moet de offset voor radiotimes -0200 zijn, de +0100 die standaard in de config vermeld staat kan ik niet thuisbrengen ?

Citaat:

<offset>-0200</offset> <!-- time offset , to correct time differences format +HHMM eg +0100 or -0200 , patched images need +0100 during sumertime -->

I am RubbeR, you are glue

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RubbeR

ah, dit kan zijn waarom ik zelf gemaakt xmltv bestanden niet in de epg geduwed krijg (staan op mn NAS die gemount is als hdd )?


Nee, gemounte hdd werkte al goed , en met pli was het probleem er ook niet echt....

als je het volgende eens doet in telnet en de output in een pm naar mij stuurd kan ik eens voor je kijken..
(als je pli gebruikt en patched op 1 staat)

init4
enigma2.sh
(via menu plugin laten importeren)
cntr-c


deze output (vooraf even telnet buffergroote hoger zetten)even naar mij pm-en dan gaan we kijken wat we kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnold,

 

Mij is opgevallen dat de importer geen update doet op de ingestelde crontijd. mijn epg data is ok t/m 02/06 maar in de box gaat deze slechts tot 01/06.

Ik heb dinsdag de laatste Milo erop gezet, de importer geïnstalleerd, manueel de importer gestart en de data was er t/m 01/06. Vorige week had ik ook al zo'n vermoeden dat de importer niet op de ingestelde tijd startte. nadat ik de tijd aangepast heb en een keer de E2 herstart heb werkte het wel. Toen de tijd weer teruggezet en E2 herstart.

Ik gebruik BA op CF en heb ook een HDD.

 

Ik heb nu net de tijd gezet op 12:50 en E2 herstart, nu staat wel de epg erin t/m 02/06. Hoe zou dit komen?

(standby en patched zijn niet veranderd in mijn xmltv.dat dus dat zijn niet de boosdoeners)

 

Ik heb nu eens de tijd 's morgens ingesteld op 5:32 ipv 05:30, ik meen me te herinneren dat bij de laatste ubuntu versies de cronjob ook protesteert als je een "0" zet voor het uur. Ik weet niet of dat hier ook belangrijk is?

 

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rytec

 

das vreemd, ik heb nog nooit gemerkt dat de tijd waarop de plugin start niet klopt.

Dit wordt overigens niet door in cronjob gedaan , maar door het timerdeel van enigma zelf.

(deze start ook de timeropnames)

 

Je kan natuurlijk eens een tijd instellen en dan kijken of hij inderdaad om die tijd gaat importeren....

maar de keren dat ik dat deed ging het prima...

 

wat voor tijd staat jouw nieuwe epg file klaar ??

 

grtx , arnold

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arnoldl
Heb een fout gevonden in de plugin , waardoor hij niet goed werkt met interne hdd,usb en cf..
zal dit snel fixen....

echter wil ik graag wat dingen checken voordat ik de fix uitbreng...

kunen de volgende gerbuiks:
-dm7025 met usb,cf of interne hdd
-dm8000 met usb,cf of interne hdd

mij de uitkomst van het mount commando in telnet even pmen.
dit om te controleren of de mountpunten hetzelfde zijn, als bij de 800...

thanks.


NIET ALLEMAAL TEGELIJK HÉ.....
tot nu toe 1 stuk ontvangen..kom op mensen doe het voor jullie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatMann

Hi Arnoldl,

 

neem je tijd, ik (en ik denk ik niet alleen) ben je uiterst dankbaar voor je hulp en zeker je inzet.

 

Die "tijdbug" had ik vorige week ook éénmaal.

de tijd bij mij staat om 6 uur en random 1

om 7.25 zag ik op mijn lcd dat hij bezig was met de epg.

de dag daarna stond ook rond 8 uur de boodschap dat hij moest herstarten, maar er gebeurde niets.

dan heb ik gewoon de power eruit getrokken en weer herstart.

nu loopt die plugin al weer voor een week PRIMA wink

 

ik denk dat eerder dat het niet jouw plugin is, maar dat dm die na een lange tijd niet volledig herstart soms in de soep gaat....das een denkpiste hé

 

Maar voor mij is dat zeker geen prio, want voor hetzelfde is het de box die raar doet :Dlaugh

 

en nogmaals in mijn naam : THANKS cool

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn epg data is na 18u de recentste, iedere dag haalt hij 's middags de nieuwe beschikbare data binnen.

Maar mijn vermoeden is dus bevestigd. Je mag geen 05:30 gebruiken of 09:00. maw alle enkele uren van 's nachts tot 10:00 mogen geen "0" bevatten in je xmltv.dat file.

dat wordt niet herkend door de timer, dus 5:30 is wel goed.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
mijn epg data is na 18u de recentste, iedere dag haalt hij 's middags de nieuwe beschikbare data binnen.
Maar mijn vermoeden is dus bevestigd. Je mag geen 05:30 gebruiken of 09:00. maw alle enkele uren van 's nachts tot 10:00 mogen geen "0" bevatten in je xmltv.dat file.
dat wordt niet herkend door de timer, dus 5:30 is wel goed.


zal dit eens checken en indien nodig fixen...

thanks.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arnoldl

NIET ALLEMAAL TEGELIJK HÉ.....
tot nu toe 1 stuk ontvangen..kom op mensen doe het voor jullie


Je hebt PM.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...