Ga naar inhoud


[enigma2] xmltv-importer plugin (meerdaagse epg)


arnoldl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

de recente is redelijk compleet...

 

je kan evt andere bronnen toevoegen, maar de standaard setup zou moeten voldoen voor de meeste.

 

ik zoek nog wel een goede oplossing voor een enkel probleem wat erin zit....maar dat schijnt nog niet zo heel eenvoudig te zijn.

heb ook niet de tijd om daar heel veel tijd in te steken momenteel.

 

dus verwacht niet 123 een nieuwe versie.

maar de huidige zou goed moeten voldoen, in de meeste gevallen.

 

grtx , arnold

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnold, heb eens geprobeerd met twee verschillende epg sources zoals je voorstelde. Het lijkt alleen met eerste in de rij te werken. Heb de volgorde eens omgewisseld en dit bevestigde het. Denk je dat je kan uitzoeken wat er fout gaat want het zou wel top zijn moest dit werken.

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sjama
Arnold, heb eens geprobeerd met twee verschillende epg sources zoals je voorstelde. Het lijkt alleen met eerste in de rij te werken. Heb de volgorde eens omgewisseld en dit bevestigde het. Denk je dat je kan uitzoeken wat er fout gaat want het zou wel top zijn moest dit werken.
mvg,


deze moet ook werken
http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz

xmltv.zip

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sjama
Arnold, heb eens geprobeerd met twee verschillende epg sources zoals je voorstelde. Het lijkt alleen met eerste in de rij te werken. Heb de volgorde eens omgewisseld en dit bevestigde het. Denk je dat je kan uitzoeken wat er fout gaat want het zou wel top zijn moest dit werken.
mvg,


jammer , dacht dat dit werkte...
ik ga proberen er snel eens tijd voor te maken.

grtx , arnold
Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnold, weet niet wat er eerst fout ging maar het lijkt nu dat de laatste 2 dagen het wel gewerkt heeft ... Sorry voor de verwarring.

Wat er nog wel wat moeilijk is is dat als je een GMT and GMT-1 epg source tezamen configureert dat een van de twee dan een uur fout is naargelang je in de config de offset instelt. Maar dat is waarschijnlijk "as designed".

mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik probeer deze mooie plugin aan de gang te krijgen in mijn 7025 (met LT als image dus niet gepatcht), maar het enige wat ie doet is telkens rebooten nadat hij enkele minuutjes de epg heeft binnengehaald en na de reboot wil hij meteen opnieuw epg gaan ophalen. Maar er komt blijkbaar helemaal nix binnen...

 

is er overigens al een oplossing om zowel CDS, TVV en de radiotimes-gegevens binnen te halen (desnoods op verschillende tijdstippen)??

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

net eens geinstaleerd en op het eerste zicht download die de epg heel erg snel voor sky uk en italie.

moet nog nakijken of het meer dan now en next is dat die heeft.

hoop dat die naast de XMLTV plugin kan draaien,mits het uur aan te passen (kan allemaal in de plugin en de plek waar de data op moet komen enz).

is iets wat leuk is om te gebruiken,zo moet ik zelf geen sky italie epg maken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is het iemand gelukt om deze xmltv-importer plugin onder Gemini2 4.40 werkend te krijgen?

 

Ik heb een DM7025 met harddisk en CF kaart en draai Barry Allen. In de flash staat het laatste Ozoon (lean) image.

 

Met eerdere versies van Gemini2 kreeg ik met deze plugin meestal een mooie volle EPG, maar sinds ik Gemini2 4.40 gebruik blijft het aantal programma's per zender steken bij 2. Deze plugin lijkt van alles binnen te halen, maar het komt dus niet in de EPG terecht.

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

met de laatste newnigma2 zelf niks van epg die hij oplaad,

het downen gaat wel en op de HDD staat ook het bestand,maar hij doet er niks mee sinds de laatste versie.

andere newnigma2 versies werkten wel nog.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is de "extended" file al een poosje niet geupdate. Ik zie nog programma's staan van 11/08 en de meest aktuele in deze file zijn van 25/08.

2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is inderdaad iets mis met die epg.

 

ik zie nu dat ik al een week of meer geen epg update meer had.

 

in telnet zie ik niets speciaal, de xml word mooi gemaakt, maar het moment dat hij info moet lezen loopt hij gewoon niet meer, heel raar.

 

ik testte nu met de rytecxmltv.gz file en ik zie dat hij na file openend, getting info, snel over gaat naar reading channel list en dan reading programme information...

 

dus er zit iets in die .xml fout bij buiteronline.

ik sluit die effen in, misschien zien mensen het probleem waarom hij vast (wel niet echt vast,) maar niets doet.

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...