Harley Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Origineel bericht van: arnoldl we kunnen hem wel ruilen met mn 800 , die boot prima... :D Als het nou een nieuwe zwarte AVG was VU+ Duo2 - PrismCube
peter-nmgn Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 werkt perfect! mijn dank is groot Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Neptunus Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Werkt bij mij nu ook perfect, thnx aan de makers. What took you so long! Wel hopen dat de server in de lucht blijft! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
arnoldl Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Wel hopen dat de server in de lucht blijft! heb goede hoop :-) maar mocht hij uit de lucht gaan, dan is het webadres simpel aan te passen in de .dat file .. grtx , arnold
peter-nmgn Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 miss een dyndns gebruiken?? Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
sjama Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Bij mij lijkt het nu ook te lukken (waarvoor dank), heb op de Vlaamse zenders EPG tot een stuk in maart, maar ik blijf met één vraag ; ik zie geen epg.dat (of wat er ook zou moeten staan zoals geconfigureerd in EPG setup) in media/hdd. Waar zet hij dan die EPG data die er wel degelijk is ? Zie ik iets over het hoofd ? Gemini 4.0.
accel Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Houd deze draad al enkele dagen in de gaten en bij mij werkt hij nu ook prima, helemaal geweldig arnold. Maar ik zie ook geen epg.dat op de hdd. Gemini 4.1 op DM800 DM600 (OpenPLi)DM800HD (OpenPLi 3)Technisat Multytenne 45 Twin LNB (13E,19E,23E,28E)
aardbeì Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 @sjama & accel die gemini.epg.dat staat er ook maar heeeel even, net na de reboot van enigma, is echt secondenwerk mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
arnoldl Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Geplaatst: 19 februari 2009 dat zou kunnen inderdaad, pli laat het bestand staan....maar overschijft hem bij het afsluiten van enigma. als gemini hem wist na het inlezen bij het opstarten en weer schrijft bij het afsluiten , dan vind je hem inderdaad niet :-) grtx arnold
Rytec Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: arnoldl @ALL rytec , stelt voortaan ook zijn zelf samengestelde xmltv files beschikbaar. deze xmltv file bevat een aantal extra zenders (zoals de belgen) en voor een aantal andere is er verder vooruit data beschikbaar. (rtl4 heb ik nu tot 28/2) Nadeel hiervan is wel dat de file veel groter is, dus langer duurt om in te lezen... Arnold, dank je voor de vermelding maar het binnenhalen valt reuze mee hoor, ik heb nog geen problemen gehad tot nu toe. voor de geïnteresserden de xmltv.dat in bijlage om mijn data te gebruiken. xmltv.zip ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
arnoldl Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Geplaatst: 19 februari 2009 haha , zie nou pas dat ik in die aankondiging wat namen door elkaar heb gegooit :-) ik bedoelde dus aan te kondigen , dat duzz voortaan zijn xmltv bestanden beschikbaar stelt, op de reeds door mij gebruikte server (van buiter). Had wel al gezien dat jij ook al zoiets had gedaan, maar nog niet openbaar.... maarja dus twee vliegen in 1 klap. voortaan dus keuze uit , - mijn enkel tv_gids.nl bestand - duzz zijn gecombineerde bestand met belgen en groter tijdsbestek - rytec zijn bestand
Bassie Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: arnoldl ik heb al eerder problemen gehoord op de 7025... mischien loopt het geheugen vol(was al eens geopperd door iemand hier). ik download en importeer vanaf de /tmp dir die in het flash geheugen zit....zou best kunnen dat door het kleine geheugen deze vol loopt en de boel vreemd gaat doen... mocht iemand vastloop problemen hebben op een 7025 probeer dan eens in /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/EPGImport/gen_xmltv.py op regel 56 : target='/tmp/' de dit te vervangen door /media/hdd of /media/usb en kijken hoe dat gaat.. grtx , arnold Hoi Arnold, Ik gebruik ook nabilo op mijn 7025+ met hdd ik heb de regel aan gepast in line 56 target=/media/hdd. Ik heb hem daarna een restart gegeven..vervolgens geeft hij de epg tot zon a.s., alleen is het programma epgimport is nu weg in mijn menu green panel. Is de regel in line 56 wel goed? alvast bedankt Bas
arnoldl Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 nee , als hij niet meer in het plugin menu staat , gaat het niet goed. heb je wel ' tekens om /media/hdd heen staan ? en let ook op het aantal spaties ervoor dat mag niet meer of minder worden. grtx , arnold
skippie1770 Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 ik heb ondervonden nu dat de plugin Suomipoeka (beheer van opnames) conflicteert met de epgimport plugin. Heb de nieuwe Nabilo geinstalleerd en na de import werkte. Na installatie van de videoplugin had ik alleen maar now/next. Na verwijdering van de videoplugin en een nieuwe updat heb ik opnieuw een week epg. Bij deze. Iemand anders met deze bevindingen ? Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
skippie1770 Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 heb zopas een crash gehad en na het opstarten was ik alle epg kwijt ? Enig idee hoe ik dat kan verhelpen na een crash ? Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Aanbevolen berichten