Ga naar inhoud


Ontevreden met GSM providers in NL.? In Canada is het nog erger.


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout

Mensen...jullie mopperen toch graag over slechte service van GSM providers in NL?

 

Hier in Canada is het nog erger.

Er zijn eigenlijk 2 grote monopolisten die onder één hoedje de markt verdeeld hebben. Dat zijn Bell Canada en Rogers.

 

Bij een Pre-Paid abbonnement moet je zelfs betalen voor ieder binnenkomend gesprek. En wel CAN$ 0,50 ct. Dat is ongeveer 0,40 €uro ct..!!!!

En het vervelende is dat je om de haveklap gebeld wordt door van die onnozele sukkels die een verkeerd nummer draaien: "Oh...sorry...wrong number" Dat gebeurt zo´n slordige 5 x per dag. Je wordt er knots mesjokke van. Ook van die Call Centers die met allerlei stompzinnige vragen komen.

 

Ook als je een nummer in het display ziet dat je niet wilt spreken en wegdrukt: CAN$ 0,50 worden altijd berekend.

 

Heb je een vast abbonnement is dat niet zo, maar je kunt hier alleen een abbonnement voor minimaal 3 jaar afsluiten. Dat wil ik op dit moment niet.

En het is peperduur. Het is zelfs zo dat het telefoneren met mijn Duitse Vodafone abbonnement goedkoper is dan een lokaal Canadees pre-paid nummer!

 

Het wordt pas goedkoop als je bij één van beide providers werkelijk alles neemt: vast net, GSM, internet, Bell VU en cable TV. Ook dat alles minimaal 3 jaar.

 

Dus niet lopen te mopperen in NL..hier is het nog veel erger!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op zich wel vreemd dat ze je een bedrag aanrekenen voor een NIET ontvangen gesprek...

 

United mobile rekent sinds kort ook een vast bedrag (19 eurocent) per ontvangen gesprek... voordeel van hun is nog steeds, dat je in de meeste europese landen verder geen kosten hebt voor het ontvangen van gesprekken...

 

over "verkeerd verbonden" gesproken... met mijn NL nummer heb ik dat dus ook om de haverklap... vreselijk is dat!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
"Oh...sorry...wrong number" Dat gebeurt zo´n slordige 5 x per dag. Je wordt er knots mesjokke van. Ook van die Call Centers die met allerlei stompzinnige vragen komen.

Dus niet lopen te mopperen in NL..hier is het nog veel erger!!

In Canada ook niet lopen mopperen.
Gewoon "sue-en" met die hap!

Elke keer als er iemand onnodig belt, aangifte doen bij de politie van diefstal.
Als elke Canadees dit een paar dagen volhoudt kan ik me niet voorstellen dat er geen maatregelen worden genomen.

Succes! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...