Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb er Pli opstaan(800 en 500s)

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ondertussen heb ik Nabilo Blackhole geprobeerd.

Zag er gaaf uit.

Maar na een paar plugin's crashte een install programma.

Ook het mounten van USB sticks en USB disks is niet zo makkelijk als bij bv NewNigma.

Verder was ie wel mooi ogend.

Dus voorlopig is voor mij NewNigma de beste oplossing voor de 800.

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

• 2 weken later...
Geplaatst:

De beste ? ja dit is heel persoonlijk dacht ik.

Bij mijn dm7000 en dm500 werkte ik altijd met gemini en ben dus bij de dm800 ook begonnen met de gemini. Heb later wel Pli-jade en nabilo blackhole even geprobeerd maar had problemen met mijn draaibare schotel. Dus gemini is naar mijn gevoel de image die het best overweg kan met usals. Met de gemini draait de schotel vlekkeloos , bij de andere images blijft de schotel "hangen".

Dus geef mij maar gemini. cool

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Wat mij betreft slaan alle image bouwers de plank finaal mis. Al hun software is namelijk closed source en dat is zeker niet in lijn met enigma dat wel gewoon open source is.

Een van de redenen dat ik met zelf bakken ben begonnen (zie MiLo image threads). Mijn spullen zijn WEL open source en iedereen kan mijn spul downloaden en zelf compileren. Misschien moet ik een echte repository opzetten, da's nog handiger.
Geplaatst:

Googlecode lijkt geen git te ondersteunen. Er kan wel iets geprutst worden, er lijkt een soort git-svn tunnel te zijn.

"puur" SVN gebruiken is niet zinnig. Alle openembbedded code - de befaamde 99,9% van de repository - komt uit git, en binnen git is het heel makkelijk om changes te beheren en nieuwe toevoegingen vanuit openembedded en Dream erin te mergen. Als ik op SVN over ga ben ik dat kwijt.

Ik zou graag een open-source repository opzetten. Zoals er nu ontwikkeld wordt is een totale verspilling van mankracht.

• 1 jaar later...
Gast obelixxx
Geplaatst:

Ben een beginnend 800HD gebruiker, en op dit moment gebruik ik enigma 4.7.

Ik heb een clone 800HD.

Ik zoek op dit forum al een tijdje naar een lijst met de diverse images, en met name met de melding welke ook voor een clone beschikbaar is. Uiteraard nog niet gevonden, iemand suggesties ?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.