pepper Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Heb met interesse een stukje zitten lezen over de Digital Everywhere FloppyDTV-S2 kaart. Deze kaart is al voorzien van een CI module, wat dus nog al wat mogelijkheden kan geven. Ik kan echter geen ervarings meldingen over deze kaart vinden. Wie heeft deze kaart al in gebruik of heeft er ervaring mee. groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast _silencer Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Ik ben wel tevreden van deze kaart alleen zijn de Linux drivers nog niet wat ze moeten zijn (geen DVB-S2 support in Linux). In Windows werkt de kaart wel zoals het moet, channel switches zijn redelijk snel (dreambox is wel nog sneller, mja). Let op je hebt een firewire poort nodig voor deze kaart! Als je een firewire header hebt op je moederbord kan je deze interne poort gebruiken (staat in de handleiding). TV Vlaanderen werkt ook goed met de interne CI interface. Maar best toch een softcam + kaartlezer gebruiken, kan je met één kaart een dual tuner setup draaien
Gast Evergorn Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Ik heb ook een floppyDTV-S2. Ik ben er zeer tevreden over. Om de hd kanalen van Canal Digitaal te ontvangen raad ik wel een aston cam aan. De orginele cam werkte niet. Ik gebruik DVBViewer en Mediaportal icm Vista Home Premium 64bit. De codecs zijn natuurlijk ook belangrijk. Voor het geluid gebruik ik AC3Filter, voor mpeg2 en h.264 Cyberlink PVDV8. Hopelijk heb je er iets aan.
pepper Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Geplaatst: 18 februari 2009 Bedankt voor de antwoorden. Hier kan ik wel wat mee groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
winegum Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: pepper Bedankt voor de antwoorden. Hier kan ik wel wat mee Ook ik ben geinteresseerd in de Floppy S2, moet ik een nieuw onderwerp openen of stel ik hier mijn vraagjes? Dank, Martin Het is makkelijker van taart poep te maken dan andersom.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen