Gast goofyboy Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Hallo, ik heb nu een maand de ipbox 9000 hd en de multytenne twin. Ik heb echter een probleem. astra 19,2E heb ik ontvangst. maar als ik in het overzicht naar de andere 3 ga dan zie ik de meter niet uitslaan. Ik heb het als volgt ingesteld: ipbox: sateliet confugiratie: verbinding gescheiden ontvanger 1:--> LNB type univ_lnb lokale frequentie 9750/10600 TP frequentie 10758/v LNB spanning aan toneburst : geen DISEqC parameter C (astra 23,5 E) neutrale schakelaar : geen Sequence herhaling : nee. wat doe ik toch fout waardoor ik geen signaal binnen krijg. Ik heb natuurlijk netjes uitgericht op de astra 19,2E met de finder. ik hoor het graag van jullie
Zatter Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Probeer het eens zonder de meter ertussen! Een twin is moeilijker en zelf heb ik heb ik daarna nog eens op een zwakkere Hotbird nog beter afgesteld via de satfinder op een Dreambox. Ik weet niet hoe je op een IPbox kunt zien of je maximaal signaal hebt. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Gast goofyboy Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 meter? deze heb ik er niet meer tussen alleen om uit te richten. m v g
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen