Ga naar inhoud


Drs. IJzerbout quizvraag #6...!


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Absoluut een hele mooie ervaring, deze CN tower. Ik ben hier in 2002 geweest met een "bedrijfsuitje" Heerlijk geluncht terwijl je langzaam ronddraait. ook nog op de glazen vloer gestaan? Hier kijk je zo de diepte in. Ik heb geen last van hoogtevrees, maar hier heb je toch de neiging om maar om het glas heen te lopen....

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Drs. IJzerbout

Het meisje op de foto´s is mijn dochter. Die was erg bang. Kun je op de laatste foto goed zien. Die durfde ook niet op die glazen vensterruit te staan. :D

Ook in de lift naar boven vond ze het maar niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Het meisje op de foto´s is mijn dochter. Die was erg bang. Kun je op de laatste foto goed zien. Die durfde ook niet op die glazen vensterruit te staan. :D
Ook in de lift naar boven vond ze het maar niks.


Lijkt mij ook geweldig om daar in die toren van het uitzicht te genieten, maar denk(mocht het zover komen dat ik Toronto een bezoek breng) erg mijn best moet doen om mijn vriendin mee naar boven te krijgen. In de tv toren van Berlijn ben ik al uren bezig geweest haar te overtuigen mee te gaan(hoogtevrees).
(ook mooi hoor het vergezicht over Berlijn)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Fernsehturm... Dat is de enige toren die ik ooit bezocht heb, en toen moest ik er ca 2 uurtjes voor in de rij staan. Hij is inderdaad heel erg mooi, je kon van boven naar West Berlin kijken, dat stond netjes aangeduid waar je moest kijken...

Dat was in 1986... al weer een hele poos geleden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neptunus,

Dat vind ik nou leuk dat de toren van Waalhaven in dit rijtje wordt gezet smile

Ik heb het vermoeden dat men in Berlijn of Toronto niet naar buiten kan... Wie de mazzel heeft gehad naar boven te mogen (voor mij ook al weer ergens in de 90-er jaren) heeft een prachtig uitzicht op Rotjeknor. De wind maakt het extra indrukwekkend. Die ging heel erg te keer, terwijl het mooi weer was, en beneden rustig waaide.

In de toren hebben ze een ketting met zware schakels van een meter of 10 aan het plafond hangen. Die had een behoorlijke uitslag. (in mijn herinnering toch gauw een meter)

 

Ik kan mij voorstellen dat dat in Toronto misschien nog wel groter is!

 

Groet,

cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is het fantastisch om in het draaiend restaurant een hapje en drankje te nuttigen terwijl je over de stad uit kijkt.

Is zeker een aanrader en een herinnering die je altijd bij blijft.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...