mr_rolin Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Hier op mijn Topfield 7700HSCI met een Dragon-cam geen update met het nieuwe SECA-3 kaartje. Even omgewisseld met een originele Mediaguard module en na 2 minuten een update en weer beeld. Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Harmpie Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Hier op mijn Dreambox 7000 sinds gisteren geen beeld meer, kaart staat op 01-07-09,maar noppes ,cccam 2.0.11 cam en release 4.60, het heeft de afgelopen 4 weken gewerkt met de nieuwe kaart , hopelijk komt dream multimedia met een interne update..heb 2 kaarten met familie abbo, beides niks,met een CI Magic Module heeft het enkele uurtjes gewerkt nu ook niet meer. Dreambox 7000,Triax 110 dish,lnb 0,3dB,rotor SG2100a,software Gemini , USB stick , multiboot
Satjan1 Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Ik had ook geen update gehad nog wel beeld, eerst via de site van cd, kaart activatie geprobeerd, dus niet her-activatie. Ik kreeg daar testaan kaart onbekend of adminitratiefe reden. effe gebeld kaart nummer ingegeven,verteld dat ik nog geen activatie had ontvangen. dreambox 7000 met CCcam 2.011 op sbs 6 en binnen het uur een update van de kaart ontvangen. Werkt tot opheden perfect.
D_liver Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: Harmpie Hier op mijn Dreambox 7000 sinds gisteren geen beeld meer, kaart staat op 01-07-09,maar noppes ,cccam 2.0.11 cam en release 4.60, het heeft de afgelopen 4 weken gewerkt met de nieuwe kaart , hopelijk komt dream multimedia met een interne update..heb 2 kaarten met familie abbo, beides niks,met een CI Magic Module heeft het enkele uurtjes gewerkt nu ook niet meer. Dream Multimedia komt zeker niet met een update. Gewoon ff bellen en laten heractiveren, wat is het geval: Veel van de nieuwe kaartjes staan nog niet geregistreerd op naam ( wat CDS ook beweerd het is gewoon een feit), daardoor ontvangen ze geen update signaal, die datum van 1-7-2009 zegt nix dat is gewoon dat de kaart 3 weken opstaat. Jouw kaart had een update moeten krijgen naar 30-4-2009 maar omdat ie niet geregistreerd staat zit ie niet in de update cyclus. Je kan dit ook zelf checken door in te loggen op de cds site dan zie je vanzelf welke kaart(-en)/serienummer(-s) er op jouw naam geregistreerd staat. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
jhojho1 Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 probleem komt nog als ze de pakketwissel doen. Nu heb je 3 weken het uitgebreide pakket door CD's ge-aktiveerd en dat word je oude pakket weer. Philips DSR2221 gekocht en heractivatie ontvangen. softcams geen succes
Gast top.peewee Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Mijn Topfield 7700 HSCI met de Trex 4.6 werkt niet goed. zowel met predator als predassaures. Iemand een suggestie?
Gast prhg Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 mijn topfield 7700 hdpvr heeft ca 3 weken goed gewerkt met de nieuwe kaart. Gisteravond was het opeens over. Heb de aston 2.19 interface. Na installeren van de laatste firmware (16 maart) geen verbetering. kan alleen nog ned 1 , 2 en 3 ontvangen. Heeft iemand een goed advies?
Eduard07 Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: prhg mijn topfield 7700 hdpvr heeft ca 3 weken goed gewerkt met de nieuwe kaart. Gisteravond was het opeens over. Heb de aston 2.19 interface. Na installeren van de laatste firmware (16 maart) geen verbetering. kan alleen nog ned 1 , 2 en 3 ontvangen. Heeft iemand een goed advies? Na de firmware update ook fabrieksinstellingen gedaan? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast prhg Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 nee niet gedaan. Ik ga het gelijk proberen. DEnk je dat dit de oplossing is?
Gast prhg Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 balen . Heb die fabrieksinstellingen terug gezet. Nou dat heb ik geweten. Ipv alles in het nederlands heb ik nu duitse menus (hoe krijg ik dit nu weer goed) Alle timerstellingen zijn weg ( geen groot probleemP Alle zenders staan weer door elkaar en ik heb geen zenderlijst. het probleem is nog niet opgelost. Nog steeds geen rtl 4, 5 enz) Waar haal ik een zenderlijst vandaan? en hoe krijg ik die taal weer goed? Wie kan me helpen?
Alfons Verbiest Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Wat je menu in het Duits betreft, klopt dat. Je kunt dat heel eenvoudig herstellen in het menu (taalinstellingen). Mogelijk heeft Canal Digitaal je nieuwe smartcard nog niet in hun systeem staan. Dat gebeurde na die 3 weken bij veel meer kijkers. Ik zou ze even bellen, ook al is het een 0900 nummer.
Eduard07 Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: prhg balen . Heb die fabrieksinstellingen terug gezet. Nou dat heb ik geweten. Ipv alles in het nederlands heb ik nu duitse menus (hoe krijg ik dit nu weer goed) Alle timerstellingen zijn weg ( geen groot probleemP Alle zenders staan weer door elkaar en ik heb geen zenderlijst. het probleem is nog niet opgelost. Nog steeds geen rtl 4, 5 enz) Waar haal ik een zenderlijst vandaan? en hoe krijg ik die taal weer goed? Wie kan me helpen? Ik dacht dat je wel wist dat je de instellingen kwijt zou raken.(Ik heb die stommiteit ook wel eens per ongeluk uitgehaald. Nachtje slapen, elke dag een kwartiertje programmeren en het leed is wel weer over.) Bij de recente modellen kun je die opslaan op usb-stick.Bij jouw model ontvanger toch ook? Je zegt dat de zenders het nog steeds niet doen? Dan heb je in ieder geval nu wel het antwoord op de vraag waar het aan ligt: de software van de ontvanger of de kaart. Ik denk het laatste. Het verbaast mij namelijk dat de Mediaguard-cam het updaten niet toelaat. De taal terugzetten is geen probleem. Dat doe je in het installatiemenu. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Frans B Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Op de Arion 1900CN geen beeld meer sinds seca3 erbij is. De decoder blijft op Irdeto hangen. Kaart is getest op een andere decoder en werkt ok. System Administrator (niet van deze site)
JosFop4Sat Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Heeft iemand al ervaring met de mediaguard 3 card icm een Splitty? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Littlesat Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Splitty is voor Seca2... Die zal het zeker niet meer doen(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen