Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 Tja, misschien niet echt solderen maar demonteren stond maanden in de boekenkast wilde eens wat banden gaan overspelen op dvd wat blijkt recorder gaat niet meer aan gekeken naar de zekeringen (en vervangen) niets helpt hij is te oud om te repareren (en te complex) maar er zit nog een video band in, die ik er wel uit wil hebben zonder dat de band schade krijgt. weet iemand iets over deze gigant van een recorder? en hoe dat eruit te krijgen? chiao Tonskidutch Second Life Mungo Parker
Moderator ceesv Geplaatst: 13 februari 2009 Moderator Geplaatst: 13 februari 2009 De bovenkap eraf schroeven. Met de hand het cassette lift motortje draaien, waardoor de cassette wordt uitgeworpen. Ik ga er hierbij vanuit, dat de band niet is ingeregen en rond de video kop ligt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Geplaatst: 13 februari 2009 Citaat: Ik ga er hierbij vanuit, dat de band niet is ingeregen en rond de video kop ligt. jawel helaas wel (hoe dat kan?) terwijl de recorder in standby stond destijds. ik ga nog maar eens open schroeven, maar durfde een paar dagen terug al niet heel goed eraan te prutsen sta me bij chiao Second Life Mungo Parker
Moderator ceesv Geplaatst: 13 februari 2009 Moderator Geplaatst: 13 februari 2009 In dat geval ook de onderkant openen, daar onder de printplaat zit de inrijgmotor. Ook die met de hand draaien, totdat de bandgeleiding geheel uitgeregen is. Hierbij de band met de hand terug in de cassettte rijgen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Geplaatst: 13 februari 2009 pfoe, is er een recorder hefbrug (zoals voor je auto ) zwaar kreng ik ga het proberen en dank je Ceesv chiao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Geplaatst: 16 februari 2009 ik heb nog een flex maar wellicht wordt het magnetisch bandje volledig verpest. ik krijg het met geen mogelijkheid in beweging, dan maar zoeken naar een goede kopie van die film op band fountainhead misschien heeft iemand die toevallig ? en anders kopen. chiao Second Life Mungo Parker
JohnO Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 pm mij even als je wilt Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
columbo Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 DE tape niet met de blote handen aan raken dit veroorzaakt dropout's latex of katoen handschoennen gebruiken.Probeer eerst de band terug te spoellen als dat nog gaat.Zo niet dan het loopwerk demonteren ; als je er bij kunt met de cass er in ; en of de cassete lift deze zit L&R vast geschroeft naast de lift.indien nodig het voor front demonteren.Wat die film betreft stuur EVT 1 pm ivm reklame. maar wellicht wordt het magnetisch bandje volledig verpest.ik krijg het met geen mogelijkheid in beweging, dan maar zoeken naar een goede kopie van die film op band fountainhead misschien heeft iemand die toevallig ? en anders kopen. chiao
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen