Ga naar inhoud


[Strong 8000] 8000 Complete firmware TVV-Merlin en seca3 kaart


interpol

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Kun jij misschien nog een nieuwe alles in 1 versie maken met die extra EMUpatch erin? Is dat makkelijk?

Dat is makkelijk, iedereen kan dat.

Je kunt de firmware extracten uit je decoder met Edstrong.

Misschien als ik binnenkort tijd heb, ik wacht sowieso tot de updates zijn verstuurd. Misschien dat ik daarna nog meer moet sleutelen.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is wel mooi stabiel, ik heb de 3e virtuele kaart wel steeds aan, maar heeft er al iemand de update binnen?

ben wel heel nieuwsgierig, ik heb op dit moment de kaart in mijn 8100, dus weet niet of de 8000 hem binnen krijgt

 

@Interpol wanneer ik iets moet testen dan hoor ik het wel

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Hallo,

 

Mijn Strong 8000 doet het ook niet met de nieuwe kaart, na telefonisch contact met CD werd mij verteld dat ik nieuwe software nodig heb en dat moet laten doen bij een erkende dealer.

Is er een mogelijkheid om dit zelf aan te passen? Ik heb in het verleden Sattracker 3 op mijn decoder gezet, maar weet echt niet meer hoe dat moet, kan iemand mij helpen om mijn decoder te updaten. ik weet niet of in ik deze topic goed zit, zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben ten einde raad, graag jullie deskundig advies.

Greetz Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die link is er nu, maar kan me ook iemand helpen, kan ik bijv. de decoder resetten en terug overgaan op de originele fabrieksinstellingen, of werkt hij dan helemaal niet meer. Graag jullie hulp, mijn zoontje wordt gek dat hij op zijn kamer geen Nederlandse zenders meer kan ontvangen terwijl we er wel voor betalen. frown

Greetz Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...