Ga naar inhoud


[Strong 8000] 8000 Complete firmware TVV-Merlin en seca3 kaart


interpol

Aanbevolen berichten

nou als ik de pid scan doe is het goed ook als ik hem op standby zet en weer aan maar als de stroom eraf geweest is is het dus weer mis.

 

ps ben nu even aan het klooien met oudere software de v9 deze werkt ook met de merlin kaart.

 

en weet toevalig iemand waarom ik niet de zenders van een originele strong v20 kan ecstracten met strong edit (ook niet met de oudere versie)

want de originele software werkt perfect alleen je zit met die 999 kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: stronger
ps ben nu even aan het klooien met oudere software de v9 deze werkt ook met de merlin kaart.


deze werkt toch niet goed blijft erg vaak op zwart beeld als je op een zender komt die moeilijk of geen beeld geefd.
dan blijven ineens alle zenders zwart en nu zegt mij iets van vroeger dat het toen hetzelfde was met de v9 maar dat weet ik niet zeker meer hahahaha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stronger,

 

Dat probleem had ik ook bij deze kanalenlijst van interpol maar dat is eenvoudig op te lossen doe de pidscan en na de pidscan klik dus als je beeld hebt met de nieuwe kaart dan op 4 en daarna op toets C om de instellingen op te slaan! want anders vergeet hij deze instelling en moet je dat elke keer opnieuw doen ook al staat de ontvanger op standbij tenminste dat is het geval bij mij....

Mocht dat te ingewikkeld zijn heb ik hier een beperkte kanalenlijst bij gevoegd waarmee je bij de eerste 24 kanalen direkt beeld hebt op je nieuwe kaart en bij de volgende 24 kanalen beeld hebt op je nog oude kaart

De kanalenlijst is voornamelijk voor de 19.2 en de fta kanalen

 

Met vriendelijke groet,

 

Satman

 

N.B. de kanalenlijst kan ik helaas niet meesturen als bijlage dus die email ik naar je toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Prins Hans, deco even opsturen naar mij of een andere kopen. crazy

 

Interpol, ik heb een nieuwe decoder gekocht, maar vind het jammer dat de Strong het niet meer doet, jij geeft aan dat ik de decoder kan opsturen, geldt die optie nog? Zo ja, waarheen moet ik hem dan opsturen en wat gaat het kosten, hoe regelen we dat??

 

met vriendelijke groet,

 

Hans

Greetz Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

EPG werkt niet vanwege een niet actuele kanalenlijst.

Kijk even in de loader welke disecq je hebt 20.3 of 20.4.

Je hebt 20.4 nodig.

Updates voor de merlinkaart weten we pas in de maand / juli augustus. Seca2 kaarten komt de update gewoon door.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interpol, dat de kanalenlijst niet klopte dat dacht ik ook al.

Dus ik probeerde een nieuwe kanalenscan te doen maar dat gaat niet.

Ik ga naar het menu, 5, Renovate en dan kies ik de juiste dish, druk op OK, en krijg dan de melding: No channels found... terwijl ik nu gewoon beeld heb op de Ned. zenders.

 

Misschien heb je alsnog alle bestanden apart, dus de firmware en de patches. 's Kijken of het dan wil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een kanalenscan gedaan op astra 19.2, deze zal ik even bijvoegen.

Ik heb de ned kanalen even vooraan gezet maar heb nog geen tijd voor de rest gehad. Dit zal ik komende week gaan doen.

Overigens moet het gewoonwerken, ik gisteren ook alles opnieuw in de deco gezet.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...