rienk Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 eerst even ergens anders op klikken dan weer op firmware althans dat werkt hier wel Rienk
MarcelV Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Heb deze firmware in de strong gezet maar krijg dan bij het aanzetten alleen een rood schoteltje in de rechterbovenhoek en op het display een lopend blokje. Reageert niet op de ab. Als ik er een andere firmware inzet heb ik wel beeld enb werkt alles. Wat doe ik verkeerd?
Skysurfer Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Dan moet je even een paar minuten wachten. Hij staat dan ingesteld op een schotel met motor en probeert de motor te draaien om signaal te krijgen. Als de blokjes gestopt zijn naar het schotel-menu gaan en Voor alle sats de Diseqc veranderen in Toneburst.
MarcelV Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Bedankt Skysurfer Is uiteindelijk gelukt, heb een duo lnb voor 19.2 en 23.5 Instellingen als volgt: Astra 19.2E freq: 11778 V switch num: A commutation: toneburst Astra 23.5E freq: 11914 H switch num: B commutation: toneburst
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen