Harry928 Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Ik heb een "vreemd" probleempje. Tot 3 dagen terug werkte mijn systeem naar behoren. Mijn opstelling 3x Alps Quad LNB voor Astra Ned en Astra UK 2x Switch 1.0 2x Inverto IDL 7000 Als ik mijn ontvanger aanzet dan werken alle kanalen naar prima. Maar na verloop van ongeveer 15 min. beginnen de canal digitaal kanalen te sputteren. En binnen no time geen beeld meer. Nu ben ik in het gelukkige bezit van 2 identieke receivers. En ik heb in 1 kamer deze problemen. Als ik de receivers omruil verhuist het probleem niet mee. Kortom alleen in de woonkamer heb ik dit probleem. Alle free to air zenders kan ik blijven ontvangen. Alleen ben ik dan de EPG kwijt voor deze zenders. Wie kan mij helpen ?
kasato Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 je zou denken aan de switch , ruil die eens om Of sluit de ontvanger eens rechtstreeks aan op de lnb
Harry928 Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Geplaatst: 15 februari 2009 OK, ga ik even testen. Kan het misschien ook iets anders zijn? Ik kom er net achter, zolang beide receivers aanstaan heb ik geen problemen. Als ik de receiver in de slaapkamer uitzet dan krijg ik direct een probleem in de woonkamer. Zou het ook de Alps LNB kunnen zijn? Dit geldt alleen voor de CD sat de UK sat helemaal geen probleem.
rienk Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 wat het kan zijn is antennekabel of switch of inderdaad lnb je zult het in je buiten opstelling moeten zoeken loop de f conectors eens langs komt er geen water ik de kabel? ect ect Rienk
Harry928 Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Geplaatst: 14 maart 2009 Bedankt voor de tip. Het is inderdaad de switch. Heb deze vernieuwd voor een Disecq 2.0. En het werkt weer
Murdock Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Gelieve in het vervolg aangeven over welk model dat we het hier hebben... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen